CEIP MANUEL PADÍN TRUITEIRO

"O MONTE VIVO"

"O Monte Vivo" é un programa de divulgación educativa para a valorización do noso monte e a prevención e defensa dos incencios forestais. Nel participou o alumnado de 5º e 6º curso que a través de dous grandes profesionais e apaixoados da natureza, poido tomar concencia deste grave problema que acontece todos os anos.

O noso agradecemento a Norberto e a Ricardo por transmitirlle aos cativos esa paixón e por impulsar unha participación activa e responsable na protección do medio ambiente natural fronte aos incendios forestais e dar a coñecer a importancia da función productiva, ambiental e social do monte, fomentando así o respecto pola natureza.

MÁIS NO BLOG VALMONTE

O ALUMNADO DE 1º E 2º NO TEATRO EN PONTEVEDRA

O alumnado de 1º e 2º curso asistiu o martes 11 de decembro ao auditorio da obra social Abanca de Pontevedra para ver "A galiña azul" baseada no libro de Carlos Casares e interpretada pola compañía de teatro Tanxarina.

Esta obra levou o premio María Casares ao mellor espectáculo infantil 2018 e  o premio Feten ao mellor espectáculo de monicreques 2018.

ANIMACIÓN Á LECTURA

Inauguramos as nosas bibliotecas

O xoves, 29 e o venres, 30 de novembro celebramos a inauguración das nosas novas bibliotecas (infantil e primaria). Para iso contamos coa presenza de Anxo Moure quen, coma sempre, fixo as delicias de todo o alumnado, dende os máis cativos ata os maiores, incluíndo o profesorado. Aínda que el nos agradeceu o convite e manifestou sentirse moi honrado porque pensaramos nel precisamente para inaugurar as bibliotecas, debemos dicir que o pracer foi todo noso. As súas dotes narrativas, a súa paixón pola lingua e a natureza e o seu engado e xeito tan persoais fixeron que os diversos grupos que foron pasando pola biblioteca gozaran enormemente escoitando as súas historias, rindo, cantando e bailando xuntos.

Máis info no blog Valmonte

Dende o Equipo da Biblioteca queremos agradecer todo o esforzo que fixo a dirección do centro para que este proxecto fose posible. Así mesmo, tamén queremos recoñecer o apoio inestimable do concello e dos seus operarios, algún dos cales invertiu moito tempo, mesmo fóra do seu horario laboral, para realizar algúns proxectos, crear mobiliario a medida e axudarnos a rematar todas as obras que se levaron a cabo. E como non, tamén tivemos a inmensa sorte de contar coa nosa Nati que, máis ca unha conserxe, é unha compañeira, traballadora incansable, creativa e sempre disposta a colaborar; ela tamén empregou moito do seu tempo libre traballando para que as nenas e nenos do PadínTruiteiro poidan ter hoxe unha das mellores bibliotecas escolares da contorna.

Moitas grazas a todas e todos!

Fotos das bibliotecas

MARTES 27 DE nOVEMBRO

HORARIO: 11:00-12-       1º e 2º

12:30-13:30 - 3º e 4º

VER MÁIS

DIA CONTRA A VIOLENCIA MACHISTA

Chapa conmemorativa feita polo alumnado

SAÍDA PEDAGÓXICA DO ALUMNADO DE 4º CURSO A PONTEVEDRA

O dia 20 de Novembro o alumnado de 4º curso realizou unha saída padagóxica a Pontevedra para asistir ao auditorio na sede Afundación para ver o espectáculo "El planeta de los instrumentos insólitos"

Divertido concerto didáctico da man de Diego Galaz e Jorge Arribas. Un maravilloso viaxe pola música popular española usando instrumentos increíbles como o violín trompeta,a serra musical a ala de buitre, a silla frauta...

Despois foron ata o museo de Pontevedra, non sin antes repoñer forzas cunha boa merenda. Alí participaron nun xogo de búsqueda e observación onde os nenos e as nenas profundizaron no valor da abstracción, da expresión a través das cores e das texturas, da importancia da visión persoal e única de cada espectador e da evolución dos xéneros e das técnicas.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

O vindeiro martes día 27 de Novembro terán lugar as eleccións ao Consello Escolar. As votacións faranse durante o seguinte horario:

- 9:30´. Persoal administración

- 14:15´. Profesorado

-  de 9:15´a 10:15¨, de 13:40 a 14:15´, de 16:30´a 17:30.  Pais e nais.

DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO