SOLIDARIOS COS ANIMAIS

Este curso realizouse unha micromovie e un cartel solidario coa idea de concienciar á sociedade no trato que se lle dá aos animais de compañía.

Ter un can (gato) supón ter que adicarlle tempo e atencións para evitar futuros problemas. Esto é algo que a nosa sociedade aínda non asumiu.

A nosa campaña pretende axudar a comprender que, se tes un animal, tes que darlle non só alimento, senon cariño, atención veterinaria e educación. Moitos dos casos de abandono xurden por non sermos conscientes do esforzo que supón educalos e coidalos.

Alumnos de 2º de primaria que participaron na realización da foto para o cartel da campaña.

Máis información no apartado de Plan Proxecta 2013-2014- Rede de Centros Escolares Solidarios.