CONMEMORACIÓN DÍA DA MULLER

Para conmemorar o 8 de marzo, celebramos un acto no que colocamos as estrelas do noso propio Corredor da Fama. Nomes de mulleres que destacaron en diferentes ámbitos e épocas foron escritos nas "baldosas" elaboradas polo alumnado de 4º de ESO na materia de tecnoloxía, e traballados nas diferentes áreas educativas. Para lembrar o papel da muller na ciencia, música, tecnoloxía, deporte..... A todas elas, ás que xa foron, ás que son e ás que virán, NORABOA, BO TRABALLO MULLERES !!!!.

Ao final do acto o alumnado de 5º de primaria recitou uns versos ao ritmo da "Macarena"

Tamén o alumnado de primaria colocou unha exposición temporal cos traballos realizados para conmemorar este día tan especial. Aquí vos deixamos unha mostra: