LISTADO LIBROS TEXTO CURSO 2020/21

MATERIAL ESCOLAR INFANTIL E PRIMARIA

AXUDAS LIBROS CURSO 2020-2021

AXUDAS LIBROS

ÁBRESE O PRAZO PARA SOLICITAR AS AXUDAS PARA OS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL FUNXIBLE DESTINADAS A EDUCACIÓN PRIMARIA E ESO.

PODEDES DESCARGAR TODA A INFORMACIÓN E ANEXOS NOS ADXUNTOS OU BEN PASAR POLO CENTRO A RECOLLER O SOBRE DE SOLICITUDE EN HORARIO DE MAÑÁ.

O PRAZO REMATA O 19 DE XUÑO.

PRAZO DE PRESENTACIÓN PARA AS SOLICITUDES DE ADMISIÓN (só para alumnos que se incorporan de novo ao centro)

Estimadas familias:

Reestablése o prazo  para presentar as solicitudes de ADMISIÓN do 11 ao 18 de MAIO de 2020.

A entrada ao colexio será pola porta do transporte, respectando a distancia de seguridade.

Un saúdo

Renovación parcial do Consello Escolar

Do 7 ao 15 novembro presentación candidaturas ao Consello Escolar

Renovación parcial do Consello Escolar

DEU COMEZO O PROCESO DE RENOVACIÓN PARCIAL DO CONSELLO ESCOLAR. HOXE CONSTITUIUSE A XUNTA ELECTORAL E FÍXOSE A PRIMEIRA REUNIÓN, NA QUE SE ACORDOU ENVIAR UNHA CIRCULAR INFORMATIVA AS FAMILIAS. PODEDES ACCEDER A CIRCULAR NA PARTE INFERIOR DEREITA "1 ADXUNTO" DESTA MENSAXE.

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE CANDIDATURAS PARA OS DISTINTOS SECTORES, DO 7-15 DE NOVEMBRO (AMBOS INCLUSIVE). AS CORRESPONDENTES INSTANCIAS ESTÁN NA ADMINISTRACIÓN DO CENTRO, ONDE SE ENTREGARÁN.