Taboleiro xeral do alumnado

Información para o alumnado da ESO que ten que presentarse ás probas de setembro

Luns 2 de setembro
09:00-10:30 Matemáticas
Xeografía e Historia
Cultura Clásica
Latín
12:00-13:00 Tecnoloxía
TIC
13:00-14:00 Física e Química

16:00-17:00 Inglés
17:00-18:00 Galego
18:00-19:00 Francés

Martes 3 de setembro
09:00-10:15 Castelán
Bioloxía e Xeoloxía
11:30-12:30 Música
Obradoiro musical
Hábitos saudables
Educación Plástica e Visual

Observacións:

• As probas de materias pendentes terán o mesmo horario que as do curso actual.
  • A entrega de notas será o venres 6 ás 12:30, nas aulas de titoría.
  • Para poder recibir estes boletíns, o alumnado deberá entregar aos titores/as os libros de texto prestados en xuño (nunha bolsa co seu nome).
  • As reclamacións atenderanse o luns 9 de 10:00 a 13:00.
  • As matriculacións poderán facerse o venres 6 (ata as 14:00h), o luns 9 (de 9:00 a 14:00 e de 16:30 a 18:30), e o martes 10 (de 9:00 a 14:00).

Abandono de tuppers en Primaria

Tuppers de Primaria

22/03/2019

Facemos un chamamento para que se recollan os tuppers das merendas de Primaria, abandoados nesta caixa baixo as escaleiras.

8itodifunde: Suxestións de lectura para este verán

Estante árbore

15/06/2016

Se che gusta ler, aquí deixamos unha ligazón cunha lista de libros recomendados polos Correspondentes Xuvenís doutras escolas:

xuventude.xunta.es/uploads/libros.pdf

8itodifunde: Eu controlo

Yo controlo

11/02/2016

Dende correspondentes, queriamos informarvos sobre unha nova iniciativa Europea: "European Superkids Online", que é un proxecto financiado pola Comisión Europea, e ten como principal obxectivo o fortalecemento dos menores contra a violencia online. É moi interesante, entrade e xa veredes...

8itodifunde

8itodifundeFai clic para ver máis fotos

03/02/2016

Dende hai uns meses estamos a traballar nun programa de voluntariado da Dirección Xeral de Xuventude como parte das actividades da Titoría de 4º de ESO B. Facemos a xestión do Taboleiro de Información que hai na segunda planta de Secundaria, e a nosa función é promover e difundir información de interese para os alumnos da ESO do noso centro como cursos, becas, campamentos, concursos, etc. Esta fin de semana participamos nunha xuntanza en Manzaneda con voluntarios de toda Galicia. Así que aquí tedes a foto para que saibades quen somos. Cando queirades, estamos á vosa disposición para calquera dúbida que vos poida xurdir!!

Aliménta-T ben

Froita

29/05/2014

O noso centro foi admitido no programa Aliménta-T ben que forma parte do Plan Proxecta, coordinado pola Consellería de Educación. O obxectivo deste programa é a mellora dos hábitos alimenticios do alumnado mediante un proxecto interdisciplinar que leve a cabo accións educativas diversas destinadas a manter e fomentar nas escolas o consumo de froitas frescas.

A vindeira semana a froita será a protagonista no CPI do Feal: ao saír ao recreo, cada alumno recibirá unha peza de froita diferente cada día.

Teremos dous puntos de recollida dos desperdicios e haberá un grupo de alumnos voluntarios que ademais de repartir a froita entre os seus compañeiros, vixiarán que se respecte a limpeza do patio.

Á parte dos días de consumo de froita, no centro realizaranse distintas actividades que inciden no tema deste programa, e os alumnos elaborarán traballos creativos dos que iremos dando conta.

Esperemos que esta campaña sexa un éxito e, sobre todo, que sexamos conscientes de que a froita é saúde.

Froita 2014

Fai clic para ver máis fotos

Axudas para mellorar o teu inglés en Galicia durante o verán de 2014

Inglés a distancia

28/03/2014

Achegamos información sobre a nova convocatoria de actividades de verán para mellorar o inglés do alumnado galego de Secundaria (en Galicia). O prazo de presentación de solicitudes é desde o 28 de marzo ao 28 de abril.

O espazo web da Consellería de Educación dedicado a este proxecto é o seguinte: www.edu.xunta.es/axudasle

Soy una punk

A promoción 2013 do Feal

Promoción 2013 do Feal

30/05/2013

A web do Feal (que cumpriu onte seis anos!) ten moitísimo que agradecerlle á xeración de estudantes que está a piques de deixar o noso centro. Durante a última etapa da web, o seu apoio foi incondicional, e así foron posibles un bo número de tolerías que animaron este espazo: desde O misto ao vídeo das Letras galegas, pasando polas Badaladas de fin de ano ou Chegou a hora (sen esquecer o seu papel no lipdub).

Aínda quedan historias por publicar, e estamos seguros de que a súa despedida no festival de fin de curso será emocionante. Grazas, rapaces, deixaredes unha duradeira pegada no Feal!!

Judas - Promo

O día 23, no pavillón deportivo de secundaria, terá lugar un  gran acontecemento. Aquí tedes un adianto: