Libro de visitas 2012

Aquí quedarán gardadas tódalas mensaxes publicadas no quinto ano do Libro.

PARABÉNS PARA TODOS

Os meus parabéns porque vexo que cada día a web segue mais viva e con mais participación de toda a comunidade educativa. Saúdos e bos desexos para alumnos, profes, pais e persoal non docente. Ánimo e mimádeme moito a Ángel ao que lle supoño un traballo extra nestas presentacións. FELIZ 2013 PARA TODOS.

Unha aperta para Alfonso Lamas

Grazas Alfonso, sempre é un pracer recibir visitas virtuais de ex-profes coma ti... ou ex-alumn@s, claro. Espero que pronto poidamos verte en directo. Unha aperta!

Felices Festas!

Ola quería aproveitar este mensaxe para desexarvos a todos os profesores e alumnos do Feal unhas Felices Festas e un Feliz Ano Novo.

Que o ano 2013 sea mellor que o 2012 pero non mellor que o 2014

Feliz Ano e Felices Festas a TODOS !!!

BO NADAL A TOD@S!!!

Bueno, máis que nada desexarvos a todos un bo Nadal e un ano 2013 aínda mellor!! Canso

FELICES FESTAS

Espero que todos teñamos unhas felices festas e disfrutemos do descanso navideño. Feliz 2013 para a boa xente do Feal!!

MERRY CHRISTMAS AND HAPPY NEW YEAR!

Ola a todos!

Quería desexarvos a todos os profes, outro persoal e ós alumnos do Feal unas felices festas e un 2013 cheo de novos éxitos e marabillosos recordos. Unha aperta dende Burela.

Saludos

Buena tierra en la que estás. Yo estuve en el curso 96-97 en "el Monte Castelo". No recuerdo a mucha gente del "insti" pero fue una época muy especial para mí pues viajaba desde Narón; acababa de comprar el piso y había que apretarse el cinturón, viajaba con un compañero y aprovechábamos , sobre todo en primavera, a conocer lugares encantadores, sobre todo los de la costa. Deseo que entres el año con muy buen pie y si puedes dejate caer por aquí. Besos

Felices festas!!

Desexo felices festas aos alumnos, e aos profes que me aprobaron.

Felices festas a todos e a todas!

Eu aproveito esta ocasión e felicitoa todos os que visitan estes "comentarios" (incluídos tamén os alumnos que non "me aprobaron" para que collan moitos ánimos e inicien o trimestre con moitos máis azos e "me aproben" a partir de XA!)

BO NADAL!!

2012

O que máis me gustou do 2012 foi o lipdub, e o que menos as notas deste trimestre.

E aproveito para felicitarvos as festas: bo nadal e feliz ano 2013.

Saludos de Marisa

Me alegra saber de ti y suscribo el comentario de Mar. Ya ves que la página está en pleno funcionamiento. Procura no perder el contacto y haznos, cuando puedas una visita. Besos

Feliz curso a todos!

Ola!

Xa saberedes todos que non volvo polo momento ao Feal. Por iso quero desexarvos un ano xenial e dicirvos que vos botarei moito de menos. Moita sorte ao novo equipo directivo, que xa o está facendo xenial, e unha gran aperta para os meus compañeiros e alumnos.

Ata pronto.

PD: María, Pura, disculpade os erros.

SAÚDOS

OLa, Lara:
Moitas grazas por lembrarte de nós e por desexarnos sorte. Espero que ti tamén teñas un feliz curso e que podas vir a visitarnos. Unha aperta.

Mensaxes de 2012

Grazas por inaugurar o noso Libro de Visitas 2012, Lara. É normal que non houbera mensaxes anteriores durante este ano (e moi poucos en 2011), porque a web levaba moito tempo paralizada e ademais estaba pechada a posibilidade de facer comentarios fóra da Aula Virtual. Esperamos que pouco a pouco volvan as mensaxes da xente vinculada dalgunha maneira ao Feal. Sorte co teu novo destino!