Intercentros 2010

Intercentros 2010 - 4º de Primaria
Fai clic para ver máis fotos

28/04/2010

GRAZAS a todo o alumnado que participou no XXI Certame Intercentros do Concello de Narón. GRAZAS aos titores/as e profesores/as que ensaiaron, axudaron e colaboraron con estes nenos e nenas. FELICIDADES aos premiados/as:

• O alumnado de 4º de Primaria coa obra "O tren viaxeiro" (nos vídeos de máis abaixo)
  • Adrián España Dopico de 4º de ESO co seu rap "Soños" (nos vídeos de maís abaixo)

Máis abaixo, hai seis vídeos encadeados de YouTube (os cinco primeiros gravados por Miguel Gracia de 4º de ESO e o sexto cedido polo CEIP Virxe do Mar) con todas as nosas actuacións.

AdxuntoTamaño
SONOS_ADRIAN_ESPANA.wmv8.86 MB
SONOS_ADRIAN_ESPANA.pdf17.18 KB
Norbert_Wiener_o_despistado_AIDA.pdf454.96 KB
O_MEU_LAR_SARA_IWONA.pdf15.06 KB
E_EU_QUEDO_SO_EZEQUIEL.pdf10.31 KB

Noraboa

Ainda que a calidade de sonido non é boa, paréceme estupenda a actuación de Adrián España, que amosa ademáis unha auténtica pose de artista. Espero que continúe con éxito a súa faceta de poeta urbán, pois penso que pode ter futuro neste campo. Felicidades. Noraboa tamén ao resto de alumnos que participaron no Intercentros, en especial a Iwona e Sara pola súa poesía. Felicidades a todos e seguide traballando nas distintas artes. Mar González.