VI Encontro de Música no auditorio de Ferrol

VI Encontro de Música

Fai clic para ampliar a foto

14/05/2017

O pasado martes 25 de abril, o alumnado de 3° e 4° de ESO coa materia de Música asistiu ao VI Encontro de Música no auditorio de Ferrol. Alí gozou dun concerto no que actuaron os diferentes centros participantes (de toda Galicia), e o noso estaba representado polo grupo de 4° de ESO con Música, que sorprendeu cunha divertida actuación de ritmo. Despois do concerto, todos os participantes pasárono en grande nos obradoiros programados: beat box, hip hop, técnica vocal e percusión, para rematar cun xantar común no Odeón. Foi un gran día no que aprenderon música, puideron gozar de diferentes actuacións musicais, e coñecer a xente nova.

As profesoras acompañantes (Alba Alonso e Eva Loureiro) queremos destacar o bo comportamento do alumnado e felicitar á organización do encontro, así como sinalar o alto nivel musical e o bo facer dos compañeiros/as na materia de Música.

E grazas á Asociación Asomúsica, que foi a que fixo posible este encontro. Agora a polo VII!!

VI Encontro de Música

Fai clic para ampliar a foto