EXTRAESCOLARES ANPA

Desde el ANPA se comunica que las actividades extraescolares han comenzado el día 1 de Octubre. Pueden consultar cualquier duda o inscripción en dichas actividades llamando al teléfono del ANPA o pasndo por por su sede.

Muchas gracias.

Revista Escolar

GUSTARÍACHE PARTICIPAR NA REVISTA ESCOLAR?

Estamos a elaborar o próximo número da revista do cole e gustaríanos que participase persoal (profes e alumnos) de todos os cursos. Se tedes algo interesante que achegar (debuxos, contos, traballos...etc) non dubidedes en facernos chegar o voso talento!.

Interesados contactar cos seguintes profes:

Irene (ESO)

Leticia (EI)

Victoria (EP)

REVISTA ESCOLAR

GUSTARÍACHE PARTICIPAR NA REVISTA ESCOLAR?

Portada Tangaraño

Interesados contactar cos seguintes profes:

Nuria (Tecnoloxía)

Xabier (Galego)