Complementarias

VISITA A GALICIENCIA

O xoves 17 @s alumn@s de 4º da ESO das materias de Tecnoloxía, TIC, Bioloxía e xeoloxía, Física e química e CAAP, visitaron a feira Galiciencia 2016, no edificio de Tecnópole do parque tecnolóxico de Galicia, en Ourense.

CONCURSO - Presentacións electrónicas de Nadal

Se queredes participar neste concurso, ligade coa seguinte páxina ou consultade as bases aquí.

CONCURSO - CERTAME MINICONTOS DE OUTONO

O xornal LV De Luns a Venres e o Centro Pen de Galicia, coa colaboración da Secretaría Xeral de Política Lingüística, puxeron xa en marcha a segunda edición do certame Minicontos de Outono.

Para máis información consultar as bases nesta ligazón.

SAÍDA A OURENSE

Os alumnos de 2º da ESO visitaron o luns 22 de novembro a cidade de Ourense onde puideron disfrutar, entre outras cousas, de unha visita á Catedral e un "refrescante" chapuzón nas pozas termais de Outariz.

DÍA DO PEÓN 2010

00/00/

II CONCURSO DE BAILE DE PEÓN

Este xa é o segundo ano consecutivo que celebramos, en Primaria e Infantil, o DÍA DO PEÓN(11 de novembro) promovido por BRINQUEDIA.

A semana pasada tiveron lugar as quendas clasificatorias do CONCURSO DE BAILE DE PEÓN da modalidade de DURACIÓN. O mércores 3 de novembro participou a CATEGORÍA B (3º E 4º), o xoves 4 a CATEGORÍA C (5º e 6º) e o venres 5 a A (1º e 2º).

As clasificación para a final quedaron así:

CATEGORÍA C (3º CICLO):

ADRIÁN F. 6º B

20”1

JAVIER 6º A

19”9

CARLOS BARBOSA 6º B

15”1

MARTÍN GONZÁLEZ 6º B

14”

CATEGORÍA B (2º CICLO):

ANTONIO 4º A

29”

ADRIÁN 3º

23”42

LUIS 4º B

23”

ERIK VÁZQUEZ 3º

22”32

A CATEGORÍA A do 1º Ciclo aínda está pendente, xa que faltan os de 1º Primaria xa que moitos estiveron aprendendo a bailar o trombo.

II CONCURSO DE DECORACIÓN DE PEÓNS 2010

Cada neno ou nena poderá participar cun máximo de dous peóns.

• Os peóns acompañaranse cunha tarxetiña co nome, apelidos e o curso.

• Farase unha exposición con todos os presentados

• Podedes consultar a páxina web www.baldufa.com onde atoparedes imaxes de baldufas de todo o mundo, os diferentes tipos que existen,etc.

• Valorarase a orixinalidade. Utilizade calquera técnica para decorala.

• A data tope de presentación será o día 12 de novembro.

• O xurado premiará aos 3 mellores. PEÓN DE OURO, PEÓN DE PRATA E PEÓN DE BRONCE.