CURSO 2020-2021

RECOLLIDA DOS LIBROS DE PRÉSTAMO

DOS ALUMNOS CON MATERIAS PENDENTES PARA SETEMBRO

PARA PROCEDER Á ENTREGA NAS MELLORES CIRCUNSTANCIAS POSIBLES, SEGUIREMOS EXHAUSTIVAMENTE AS SEGUINTES QUENDAS:

LUNS 6 SETEMBRO 2021.

• De 10h00 a 12h00 entregarán os libros ( tanto do fondo de libros como os libros emprestados polo Concello de Bergondo) o alumnado de 1º e 2º ESO.

• Cada alumno ou alumna deberá dirixirse á aula na que estivo ao longo do curso.

MÉRCORES 8 SETEMBRO 2021.

• De 10h00 a 12h00 entregarán os libros ( tanto do fondo de libros como os libros emprestados polo Concello de Bergondo) o alumnado de 3º e 4º ESO.

• Os alumnos deberán dirixirse á súa aula de referencia do curso pasado.

É moi importante ter en conta as seguintes recomendacións:

• OS ALUMNOS QUE ENTREGUEN OS LIBROS EN SETEMBRO DEBERÁN ENTREGAR O PACK COMPLETO NAQUELAS MATERIAS QUE TEÑAN MÁIS DUN LIBRO.

• OS LIBROS DEBERÁN SER DEVOLTOS NAS MESMAS CONDICIÓNS QUE SE ENTREGARON. LEMBRADE QUE A PERDA DUN LIBRO DO COLEXIO OU DO CONCELLO DEBE SER ASUMIDA POLA FAMILIA. NON PODERÁN ACCEDER Á AXUDA DE FONDO DE LIBROS DO VINDEIRO CURSO AQUELES ALUMNOS QUE NON DEVOLVAN TODOS OS LIBROS EMPRESTADOS.

Agradecendo de antemán a vosa colaboración, recibide un cordial saúdo.

Equipo directivo do CPI CRUZ DO SAR e CONCELLO DE BERGONDO.

PLAN DE CONTINXENCIA 2020-2021

CPI DE CRUZ DO SAR

Protocolo de adaptación ao contexto da covid 19 nos centros de Ensino non Universitario de Galicia para o curso 2020-2021

Volta á escola con #sentidiño    1440 visualizaciones

No inicio do curso 2020/2021 é conveniente ter presentes as normas de prudencia que a situación de posible contaxio COVID esixe:

•  As familias deben de ser conscientes en todo momento do beneficio individual e colectivo que implica respectar as nomas de hixiene e distanciamento en todo o proceso escolar (transporte, aula, recreo, comedor…).
  • Ante calquera sintomatoloxía do protocolo COVID o alumno ou alumna non debe acudir ao centro.
  • Nestes casos sempre é necesario notificalo ao centro de saúde e ao centro educativo.
  • Cada alumno debe de traer unha máscara de reposto. E unha bolsa ou estoxo para gardala de forma hixiénica no caso de ir ao comedor.
  • Neste curso non se poderán usar as taquillas, polo que se recomenda unha revisión diaria do material preciso para cada día.
  • Os teléfonos de contacto das familias deberían estar operativos en todo momento, por se fose preciso unha chamada de urxencia

DATAS DE INICIO DAS CLASES DE EDUCACIÓN SECUNDARIA

1º e 2º ESO empezarán o mércores 23 de setembro, en horario completo de 9:20-15:10

3º ESO empezarán o xoves 24 de setembroen horario completo de 9:20-15:10

4º ESO empezarán o venres 25 de setembro, en horario completo de 9:20-15:10

Guía de volta ás aulas

Novas datas de inicio do curso na Educación Secundaria

1º e 2º ESO empezarán o mércores 23 de setembro.

3º ESO empezarán o xoves 24 de setembro.

4º ESO empezarán o venres 25 de setembro

Admisión de usuarios do Comedor Escolar 2020-2021

Infórmase que o protocolo COVID-19 da Consellería de Educación da Xunta de Galicia, reduce a capacidade do comedor,
aproximadamente a 75 comensais na quenda de Primaria e outros 75 na quenda de Secundaria.
O centro intentará organizar 2 quendas a maiores
para dar o servizo a todos os solicitantes, sempre que a Consellería o permita.

En caso contrario teremos que facer en Setembro unha selección de usuarios,
onde se primará ao alumnado fillo de pais-nais con incompatibilidade horaria-laboral.

AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

CURSO 2020-2021

FINALIZADO O PRAZO DE RECLAMACIÓNS PUBLÍCASE A LISTAXE DEFINITIVA

COAS ADXUDACIÓNS DOS LIBROS DE PRÉSTAMO

DE 3º 4º 5º e 6º curso da EDUCACIÓN PRIMARIA

Publicación HOXE 22 de xullo de 2020

Listaxes no taboleiro do centro educativo.

Tamén recibirán mensaxe SMS nos seus teléfonos

informando dos libros que recibirán no reparto

Publicación HOXE 22 de xullo de 2020

Por protección de datos persoais, as listaxes das axudas concedidas,

non estarán dispoñibles na web do centro educativo

https://www.edu.xunta.es/fondolibros/ accedendo con CHAVE365, DNIe OU CERTIFICADO DIXITAL, no apartado CIDADÁN

Deshabilitada temporalmente a consulta telemática

AS LISTAXES DE PRÉSTAMO DA EDUCACIÓN SECUNDARIA,

QUEDAN SUPEDITADAS POLA MATRÍCULA DO ALUMNADO

PENDENTE DE AVALIACIÓN EN SETEMBRO,

POLO QUE NON SE PUBLICARÁN ATA 12-14 DE SETEMBRO.

ENTREGA DE CHEQUES DE MATERIAL (PRIMARIA-ESO)

CHEQUES DE LIBROS (1º-2º PRIMARIA)

a partir do 13 de XULLO 11 de SETEMBRO

LISTAXES PROVISIONAIS no centro educativo ou https://www.edu.xunta.es/fondolibros/