Transporte escolar

TRANSPORTE ESCOLAR - CURSO 2020-2021

As plazas asignadas no curso pasado manteranse neste novo curso escolar.

EXCEPTUANSE os usuarios EXCEPCIONAIS (domicilio a menos de 2 km do centro educativo, ou con empadroamento noutro Concello) aos cales "intentarase" ofertarlles a mesma praza do curso pasado, sempre que haxa prazas libres, logo de asignar aos usuarios lexítimos con domicilio en Bergondo e con domicilio a máis de 2 km do centro educativo.

As paradas asignadas comprobar POSTERIORMENTE NO MES DE SETEMBRO, nos listados que se publicarán no centro educativo. Así mesmo avisarase por SMS ás familias indicando a parada que teñen asignada. Lamentablemente non podemos publicar listaxes na páxina web, seguindo instruccións da Inspección Educativa.

Resultado de imagen de AUTOBUS

TRANSPORTE ESCOLAR - CURSO 2019-2020

NORMATIVA REGULADORA DO TRANSPORTE ESCOLAR

SOLICITUDE DE TRANSPORTE ESCOLAR - USUARIOS LEXÍTIMOS - ALUMNOS EMPADROADOS EN BERGONDO

AUTORIZACIÓN PARA RECOLLIDA DOS NENOS POR PERSOAS DISTINTAS DOS PAIS (Para entregar á coidadora ou conductor do autobus)

SOLICITUDE DE TRANSPORTE ESCOLAR - USUARIOS EXCEPCIONAIS

SOAMENTE nos seguintes casos, os alumnos precisarán autorización para o uso de xeito “excepcional” do transporte escolar gratuíto do CPI de CRUZ DO SAR durante o presente curso escolar :

1.Domicilio situado a unha distancia inferior a 2 km. do centro escolar. A limitación está referida aos domicilios situados nos lugares de Cortés, Carrio e San Isidro.

2. Alumnado matriculado fora da zona de escolarización de Bergondo, tendo domicilio nun concello limítrofe.

Deberán achegar volante de empadroamento xustiticativo da residencia nese concello.

As opcións de transporte poden ser:

Sada: Albergue de Gandario e Espíritu Santo-Varela (zona Soñeiro/Mandín)
Betanzos: Miodelo e Cortiñán de abaixo-Rois
Cambre: Espíritu Santo-Varela e Pavillón de Guísamo
Paderne: Fiobre-Pedrido
Miño: Fiobre-Pedrido

3. Petición de transporte escolar vinculado co domicilo laboral dun dos titores. Deberán achegar documentación acreditativa emitida polo centro de traballo, que xustifique que o titor do alumno/a forma parte de esa empresa, e que indique o domicilio de dito centro de traballo

4. Uso de doble parada, xustificada por motivos de conciliación familiar ou custodia compartida por parte dos pais, co compromiso de uso continuado ao longo de todo o curso escolar.

SOLICITUDE PARA USAR O TRANSPORTE ESCOLAR DE PRIMARIA POR ALUMNOS DA ESO QUE NON USAN O COMEDOR (MARTES A VENRES) - USUARIOS EXCEPCIONAIS

book | by Dr. Radut