Inglés, Especialidades

Proxecto e-Twinning

Enlace ao TwinSpace onde atoparedes o proxecto "O meu, o teu, o noso" realizado por alumnado de 2º e 4º de primaria no curso 2021/2022 e que foi gañador do Selo de Calidade Europeo.

Picade no enlace para velo.

Programación inglés Curso 21-22

Para consultar a programación de inglés de Educación Primaria prema AQUÍ

PARTICIPAMOS NO RETO QUIMIONS

16/12/2015 11:27
Europe/Madrid

¿Que é un QUIMION? Pois así se chama a unha funda de feltro adornada cun superheroe, una princesa ou un personaxe infantil que o persoal sanitario das plantas de Oncoloxía Pediátrica dos hospitais utilizan para cubrir as bolsas de medicamentos que lles administran aos nenos. O CPI Castro Baxoi participa no RETO QUIMIÓNS CORUÑA, unha iniciativa que pretende conseguir un número suficiente de QUIMIÓNS para que todos os nenos hospitalizados na Coruña teñan ao seu carón os seus personaxes favoritos mentras reciben os tratamentos que precisan. Os alumnos de Pedagoxía Terapéutica e 2º e 4º de Educación Primaria e os alumnos da ESO que forman parte do Club de Lectura Salicornia, axudados polos seus profesores, as súas familias, dúas artesás oleirenses e outros membros da comunidade escolar realizaron nos últimos días 59 quimions que xa foron entregados aos impulsores da iniciativa. Velaí o froito do noso traballo.

INCREDIBLE ENGLISH

Click in the image and play with english.

LEARN ENGLISH KIDS!

Xogos, historias, cancións,...Clic na imaxe.