Publicadas as listaxes provisionais de inscrición e exencións das probas de acceso a ciclos formativos de grao medio, convocatoria 2020. Para consultar a información, preme aquí.

QUE LEREMOS?

Este curso leremos:

• No 1º ciclo da ESO:

-El baile, E. Nemirovsky

-"Pastrana", capítulo de El viaje a la Alcalrria, de Camilo José Cela

• No 2º ciclo da ESO:

-O neno can, Fina Casalderrey

-La vuelta al mundo de un forro polar rojo

-"Pastrana", capítulo de El viaje a la Alcalrria, de Camilo José Cela