Recomendacións Fronte AO COVID-19

Dende o equipo de profesores queremos trasladar esta reflexión aos nosos alumnos:

• Non deben tomarse estas semanas como unhas vacacións. O alumnado debe seguir traballando para non perder o ritmo e continuar na medida do posible as tarefas que se lles mandan desde o centro educativo.
  • Teñen que ser conscientes (coma todos nós) de que as drásticas medidas que se están a tomar están orientadas a conter os contaxios polo coronavirus. Debemos colaborar coas autoridades sanitarias para axudar a superar esta etapa da mellor forma posible.

Dende o equipo directivo queremos agradecerlles as familias e ao persoal do centro a colaboración na implementación destas medidas, xa que valoramos o esforzo que supón para todos.

A Dirección

Recomendamos que os pais/nais/titores legais instalen nos seus teléfonos móbiles a aplicación Abalar Móbil para recibir as cualificacións e mensaxes do centro. Pode instalarse aquí.

O Colexio Oficial de Psicoloxía de Galicia envía como recomendación a todos os centros o seguinte documento.

Club de lectura: Información

Ola: benvidos e benvidas ao marabilloso mundo das palabras!

O noso logotipo

Dende o curso 2008-2009,  o Club de lectura  Salicornia vén funcionando no noso cole con moito entusiasmos e ilusión. O nome que escollemos e o logo que nos identifica (feito por unha alumna, Miriam Anido, o primeiro ano) lévanos ás nosas marismas, lugar onde vive a que xa é a "nosa planta". Tamén temos un bonito ex-libris (feito por outra alumna: Fani Caveiro) co que "selamos" os libros do Club, no que -como non!- aparecen a salicornia e o mar:Despois desta breve introdución, aquí tedes unha información xeral:

Libros do club. Esta é a "nosa biblioteca salicorniana".

Membros. Este curso tamén somos un mogollón!!!

Lecturas para este curso.

Actividades. Aquí iremos "subindo" un resumo anual  e fotitos de todo o que facemos no noso club lector.

Normas mínimas: Se queredes "recibir"... tedes tamén que "dar".

Memorias do noso club: Por se queredes saber todo o que fixemos.

Blog: http://www.clubdelecturasalicornia.blogspot.com/  No noso blog, hai de todo: recomendacións sobre os nosos libros preferidos, comentarios, seguimento das lecturas, fotitos das actividades que imos facendo... Animádevos a escribir e comentar!