FONDO SOLIDARIO CURSO 2016-17

FONDO SOLIDARIO

LIBROS DE TEXTO. 1º e 3º ESO.

Con data 15 de Setembro, xeneráronse as listas dos libros que lles corresponden aos alumnos de 1º e 3º da ESO que solicitaron os libros do FONDO SOLIDARIO. Por mor da lei de protección de datos non podemos facer públicas esas listas, polo que as familias ou os alumnos, deberán pasar pola Secretaría do centro, ou chamar por teléfono, para saber os libros que lle corresponden a cada un. Na próxima semana se fará o reparto destes libros aos alumnos.

CHEQUES PARA MERCAR OS LIBROS DE 2º E 4º ESO.

Os cheques para mercar os libros do alumnado de 2º e 4º ESO que o solicitaron despois da convocatoria de Setembro, xa poden pasar pola Secretaría do centro a recollelo.

AXUDAS PARA MATERIAL.

O alumando da ESO que solicitou o cheque de axuda para material escolar, pode pasar tamén pola Secretaría a recollelo.