DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN FÍSICA

Alejandra Mª Pérez Caaveiro
                                                                                       PROXECTO DEPORTIVO DE CENTRO

FUTBOL FEMININO 2017

O pasado xoves, 25 de maio, as alumnas da ESO xogaron un partidos de fútbol contra as profesoras para despedir a súa adestradora Celina Valencia.

Celina, auxiliar de conversa de inglés en primaria, estivo a adestrar ás alumnas do centro no programa de recreos activos do proxecto deportivo de centro. Este proxecto tivo moito éxito entre as alumnas de secundaria e fixolles moita ilusión poder xogar contra a súa adestradora.

Aquí tendes o enlace ao video e fotos deste encontro.

FOTOS                                                                                    VÍDEOS

Deporte Escolar: Campo a través

O mércores 30 de novembro participamos na fase zonal do Campo a Través. A carreira celebrouse na Estrada nas instalacións da Praia Fluvial. O noso colexio participou con 160 nenos/as de 2º de Primaria a 3º da ESO.

Conseguimos 5 medallas nas difererentes categorías e o mais importante foi que disfrutamos moito convivindo e facendo deporte no medio natural.

Para ver as fotos premede nas imaxes.