Admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2023/24

FASE DE RESERVA DE PRAZA

Prazo de solicitudes: do 16 de xaneiro ao 6 de febreiro do 2023, ambos incluídos.

As solicitudes tramitaranse a través da aplicación AdmisiónAlumnado ou de xeito manual mediante a seguinte solicitude en galego ou en castelá.

TITORÍAS E HORARIO DE ATENCIÓN A PAIS

INFANTIL E PRIMARIA: As titorías de atención aos pais serán os luns de 16:00 a 17:00.

É necesario concertar cita previa chamando ao centro ou ben enviando nota polo alumno/a.

SECUNDARIA: ver horario

Libros de Texto curso 2022/23. Infantil, Primaria e ESO

INFANTIL

1º ED. PRIMARIA

2ª ED. PRIMARIA

3º ED. PRIMARIA

4º ED. PRIMARIA

1º ESO

2º ESO

3º ESO

4º ESO

Os libros de INFANTIL non se deben comprar ata setembro (esperar a falar coa titora)

Os libros de 4º Ed Primaria, 2º ESO e 4º ESO tampouco se deben comprar ata setembro (esperar a ver a existencia de libros que ten o centro)

Os libros de 3º Ed Primaria,  1º ESO e 3º ESO pódense ir reservando nas librerías (só os que non lle toquen no reparto de libros feito polo centro e publicado na porta de entrada).