Reunión ANPA

ENLACE Á CONVOCATORIA

Calendario Escolar curso 21-22

ENLACE

Calendario de exames de Setembro.

ENLACE

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR E FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

O prazo para presentar solicitudes rematará o día 22 de xuño de 2021

Orde do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2021/2022, que saíu publicada no Diario Oficial de Galicia o día 20 de maio de 2021.

IMPORTANTE:

Presentación no centro: Neste caso imprimirán a solicitude e o anexo II e presentaranos no centro (debidamente asinados), xunto coa documentación.

Presentación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia: Neste suposto o centro recibirá un aviso no seu correo electrónico que lle informará de que ten solicitudes presentadas por esta vía. ENLACE SEDE ELECTRÓNICA (incluense as instrucións).

Día do Libro

8 marzo. DÍA DA MULLER

"Eu son libre, nada pode conter a marcha dos meus pensamentos e eles son a lei que rexe o meu destino". Rosalía de Castro

Decoramos a porta principal coas mans feitas por todo o alumnado de Ed. Infantil e Primaria: UN GRAN TRABALLO!!!

Alumnado de 5º/6º de Ed. Primaria, de 1º e 2º de ESO participou neste vídeo: todos e todas están XENIAIS!!!!

ADMISIÓN NOVO ALUMNADO

O prazo de presentacón de solicitudes por parte das famililas será entre os días 1 e 22 de marzo.

INFORMACIÓN E SOLICITUDES

MODELO DE SOLICITUDE CASTELÁN

MODELO DE SOLICITUDE GALEGO

Entroido_2021

Reserva de praza

Todos os alumnos que fixeron a reserva no CPI Armando Cotarelo Valledor obtiveron praza.

Lembrade que do 1 ao 22 de marzo é preciso presentar a solicitude de admisión.

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2021/2022

Admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2021/22. O prazo de solicitudes de reserva para centros adscritos abranguerá do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro do 2021, ambos incluídos. O prazo de admisión en centros non adscritos será do 1 ao 20 de marzo.

INFORMACIÓN COVID: 14 de xaneiro de 2021

Confirmados tres positivos no centro.

Seguiranse os protocolos establecidos.

Carta para as familias

Festival Nadal

Alumnos de 1º e 2º de Primaria

Alumnos de 3º e 4º de Primaria: VIDEO1 e VIDEO2