Proceso (Extraordinaria)

Proceso (Extraordinario):

Este proceso é para aqueles alumnos que estudian no Centro e  que suspenderon unha ou varias materias en xuño. O proceso é o mesmo que para a matriculación ordinaria (xuño), salvo nas datas, xa que estes alumnos teñen que matricularse en setembro (unha vez rematado os exames da convocatoria de setembro).

1º.- adquirir impreso de matrícula (telemáticamente(na sección secretaría-Impresos ou en oficina), cumplimentalo. Si se fracciona, deben traer a folla de fraccionamento con selo e firma, e cuberta con os  seus datos bancarios. En caso de fraccionamiento, debe ser o tomador das taxas o mesmo responsable tanto do primeiro recibo como o segundo recibo, que pasarase en decembro, do curso correspondente.

2º.-entregar impreso (en oficina o telemáticamente) e indicar o procedemento para realizar o pago: recoller as cartas de pago (taxas municipais) en oficina ou recibilas por email (primeiro recibo ou ben o total do importe, segundo o decidiran). No caso de ser matrícula no Conservatorio, deben pagar as taxas da Consellería de Educación (Xunta de Galicia), sendo éste un impreso tríptico, que  facilitarase en oficina en persoa.

3º.- En caso de ser familia numerosa, haberá desconto. O 50% para aquelas que acrediten co título, en caso de ser numerosa xeral. O 100% para aquelas que acrediten co título, en caso de ser numerosa especial.