Novas do conservatorio

(Ningunha nova foi aínda comentada)

Cursos dispoñíbeis

Curso de Lenguaje musical para 2º de enseñanzas profesionales Grupo F

Tarefa A para o curso de formación do profesorado "Contidos dixitais"

O itinerario formativo de Fundamentos de Musicoloxía pretende ofrecerlle ao alumnado unha serie de aspectos xerais para afirmar os coñecementos básicos da metodoloxía da investigación musicolóxica.

Neste curso abordaremos a Historia da Música a través de perspectivas historicistas e positivistas, coa finalidade de coñecer o contexto, os estilos e as obras máis significativas da música occidental dende o século XVIII ata a actualidade.

Neste curso abordaremos o estudo da Historia da Música dende unha ampla perspectiva histórica (contextual, estilística e analítica) para chegar a coñecer os estilos musicais, en especial os existentes ata o século XVII da nosa era.

Benvidos á aula virtual para o alumnado de Conxunto do Conservatorio Profesional de Música de Ourense do profesor Ángel Hilario Benigni León.

Benvidos á aula virtual para o alumnado de Piano Complementario do Conservatorio Profesional de Música de Ourense do profesor Ángel Hilario Benigni León.

Benvidos á aula virtual para o alumnado de Piano de Grao Profesional do Conservatorio Profesional de Música de Ourense do profesor Ángel Hilario Benigni León.

Benvidos á aula virtual para o alumnado de Piano de Grao Elemental do Conservatorio Profesional de Música de Ourense do profesor Ángel Hilario Benigni León.

Bienvenidos al Curso de Moodle de Raúl Santos Álvarez impartido por Mónica Balo

Benvidos a Sección Bilingüe de Piano do Profesor Raúl Santos Álvarez

Benvidos/as á Aula Virtual de Piano de Alumnos de Ensinanzas Profesionais do Profesor Raúl Santos Álvarez

Benvidos/as á Aula Virtual de Piano de Alumnos de Ensinanzas Elementais do Profesor Raúl Santos Álvarez

CLASES DE TROMPETA TODO GRADO PROFESIONAL.

Benvidos á aula virtual para o alumnado de violín do Conservatorio Profesional de Música de Ourense da profesora Raquel Carrera Álvarez.

Espazo para as clases virtuais da materia de orquesta de Grao Profesional para todo o alumnado de corda fretada do Conservatorio Profesional de Música de Ourense.

Benvidos á aula virtual para o alumnado de viola do Conservatorio Profesional de Música de Ourense do profesor Pablo Fernández Fidalgo.

Benvidos ao espazo virtual da materia Conxunto impartida por Julia García-Arévalo Alonso no Conservatorio Profesional de Música de Ourense.

The Family Concert  Jan Steen, 1666.

Benvidos ao espazo virtual da materia Taller de Música Antiga do Conservatorio Profesional de Música de Ourense.

«Chansonnier de Zeghere van Male» [1542, Brugge; detalle Ms. 126, fol. 10r.]

Na educación reglada.

Os cursos son anuales.

Comenzan en septembro hata xuño e teñen unha 2ª oportunidade en septembro.

As clases son semanales.

Cursos anuais en 6 niveles, de 1º a 6º

Comenzan cada curso en  septiembro e  dura hata xuño , en 2ª oportunidade para superalo en  septembro

As clases son semanales.

Cursos anuales, del 1º al 6º

Comenzan en septembro hata xuño e teñen unha 2ª oportunidade para superalo en septembro

Clases son semanais

Cursos anuais   de 1º,2º,3º e 4º de Gado Elemental

Para aceder o grado profesional teñen que facer unha revalida camada pase de grado

Comenzan en septembro hata xunio, teñen unha 2ª oportuniedade de superar o curso en septembro

Clases semanales.

Clase Virtual para o alumnado de acordeón de RTA do CMUS Ourense

Aula Virtual para o alumnado de Acordeón de Grao Profesional do CMUS Ourense

Materiais para o alumnado de Grao Elemental de Acordeón do CMUS Ourense

Hola a todos e a todas.

Mañá as 10:00 horas comezará o curso Creación de contidos dixitais para a aula virtual.

Podedes acceder ao curso facendo clic no título ou premendo na imaxe superior. Dentro encontraredes o enlace para acceder á videoconferencia.

Apertas.

ACCESO A VIDEOCONFERENCIA: