Taboleiro

PROBAS CERTIFICACIÓN ENSINANZAS DE IDIOMAS. CURSO 2016/17

Probas de certificación das ensinanzas de idiomas

Probas de acceso a grao superior. Listaxes provisionais de inscrición e exencións. Convocatoria 2017

Publicadas as listaxes provisionais de persoas admitidas e excluídas e as listaxes de exención para as probas de acceso a ciclos formativos de grao superior.

Convocados os premios extraordinarios de formación profesional de grao superior correspondentes ao curso 2015/2016

Orde do 10 de febreiro de 2017 pola que se convocan os premios extraordinarios de formación profesional de grao superior da Comunidade Autónoma de Galicia correspondentes ao curso 2015/16.

Probas de acceso a ciclos formativos de grao superior. Convocatoria 2017. Comezo do periodo de inscrición

Comezo do período de inscrición de probas de acceso a ciclos formativos de grao superior.

Prazo de inscrición: do 6 ao 15 de febreiro de 2017, ambos incluídos.

Concurso Novos Técnicos en Automoción 2017 Fundación Comforp

A Fundación Comforp convoca a 14ª edición do Concurso Novos Técnicos en Automoción CJTA 2017. As novidades da convocatoria deste ano son:

Bolsa para titulados FP

Oferta de bolsa en Alcoa Inespal Coruña S.L para titulados en Formación Profesional  de grao medio ou superior pertencente a algunha das seguintes familias profesionais:

Acreditación de competencias profesionais. Convocatoria 2017

Orde do 28 de decembro de 2016 pola que se convoca o proceso de acredita­ción de competencias profesionais adquiridas a través da experiencia laboral, na Comunidade Autónoma de Galicia, en determin

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e de grao superior 2017

Convocadas as probas de acceso a CM e CS 2017

Convocatoria do programa eduemprende Actúa 2016-2017

Convocatoria 2016-2017 Esta actuación se enmarca no Plan de Emprendemento no sistema educativo de Galicia Eduemprende, no eixe estratéxico 1 “Sensibilización e motivación” que agrupa o conxunto de obxectivos e medidas a

Convocatoria Becas alumnado FP con necesidades especificas: curso 2016/17

Becas y ayudas para alumnos con necesidad específica de apoyo educativo