LEONARDO (Ciclo Medio), ERASMUS (Ciclo Superior), PAP

SELECCIÓN DE ALUMNOS LEONARDO IVT CM ABRIL-XUÑO 2014

Concedido o proxecto Leonardo IVT para catro mobilidades de alumnado de Ciclos Medios das familias de madeira e metal a Alemaña.

Estes alumnos realizarán o seu módulo de FCT en Osnabrück en empresas do seu sector coa colaboración do Concello da Comarca e vivirán con familias alemás para coñecer mellor a súa cultura e costumes e mellorar as súas competencias en alemán.

A preparación lingüística organizouse no noso Centro coa colaboración de Erasmus alemáns e ademais continuará en Alemaña.

LEONARDO 2013/2014

DIFUXIÓN, SELECCIÓN E PARTICIPANTES

ALUMNOS ERASMUS Y LEONARDO SEPTIEMBRE-DICIEMBRE 2013

Os nosos alumnos coas súas familias alemás, representantes empresas e o noso colaborador Sr Claus en Osnabrück, Alemaña.

LEONARDO NEXT STATION-CURSO 2012-13

Se han realizado seis movilidades de alumnos de Ciclos Medios para realizar su módulo de FCT dentro del Programa Leonardo IVT "EUROPA NEXT STATION" coordinado por la Consellería de Educación y del que forman parte los Centros Integrados de FP de Galicia.

Hemos contado con la colaboración de socios en Alemania y Finlandia.

Gabriel Rivas Quintela- CM SOLDADURA Y CALDERERÍA- 10 SEMANAS EN OSNABRÜCK, ALEMANIA

Anxo García Fernández -CM SOLDADURA Y CALDERERÍA- 10 SEMANAS EN OSNABRÜCK, ALEMANIA

Programas Europeos

O CIFP Valentín Paz Andrade é un centro Erasmus dende o 2008, o que lle capacita para realizar mobilidades de alumnos de ciclos superiores de estudos e prácticas. Tamén podense realizar mobilidades de persoal docente e non docente para recibir formación e profesores para impartila ou invitar persoal de empresas estranxeiras para dala no noso centro.