ERASMUS +

Mobilidades para profesorado de Ciclos Medios. Curso 2014-15

TODA A INFORMACIÓN NOS ANEXOS.

DIFUSIÓN DOS PROGRAMAS EUROPEOS

DIFUSIÓN E RESULTADOS DA PARTICIPACIÓN DO CIFP VALENTÍN PAZ ANDRADE EN PROXECTOS EUROPEOS

CRITERIOS DE SELECCIÓN DE ALUMNOS PARA AS MOBILIDADES

CRITERIOS DE SELECCIÓN DO ALUMNADO

O titor convocará o equipo de profesores do grupo e emitirán un informe sobre os candidatos tendo en conta os seguintes criterios de selección:

NOVO PROGRAMA ERASMUS +

Programa Erasmus + :

EDUCACIÓN SUPERIOR PARA OS CICLOS FORMATIVOS DE GRAO SUPERIOR

12 Mobilidades de alumnado e 1 de profesorado dentro do noso proxecto

ABERTA CONVOCATORIA SOLICITUDES MOBILIDADES CICLO MEDIO E CICLO SUPERIOR PARA CURSO 2013/2014

Os alumnos interesados en realizar unha mobilidade dentro do programa Erasmus para ciclo superior ou Leonardeo para ciclo medio que entregaron impreso de solicitude este curso, deben porse en contacto coa Coordinadora de Programas Europeos, no correo electrónico:

asgon@edu.xunta.es

Esta mobilidade correspóndese coa realización do modulo de FCT en centros de traballo.

Períodos:

Outubro a decembro, para alumnos de modular ou alumnos de ordinario que superen os módulos de segundo en xuño

Abril a xuño, para alumnos de ordinario.