Hostalaría e Turismo

OFERTA DE FORMACIÓN, RECEPCIÓN EN ALOXAMENTOS

Dirixido a persoas desempregadas menores de 30 anos, obxectivo aprender a xestionar o departamento de recepción, de acordo coa planificación xeral do establecenmento  de aloxamento, desenrolando e asegurando a correcta prestación dos servicios que son propios  e da execución de accións comerciais. Ver PDF adxunto

Concurso de cociña e coctelaría Xosé Rodríguez-Moldes Rey

A décimosexta edición do concurso de cociña e coctelaría Xosé Rodríguez-Moldes Rey, organizado polo IES Fraga do Eume, en colaboración coa Consellaría de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, o Concello de Pontedeume, Gadis e Ternera Gallega, reuniu en Pontedeume a alumnos de dez centros de diferentes lugares de Galicia.

2º CAMPIONATO DE SUMILLERÍA "SUSO DOMÍNGUEZ", celebrado no CIFP Carlos Oroza o 26 de febreiro

Parabéns ao noso alumno Noé Martinez de ZM Servizos en Restauración e ao seu profesor Juan Ventura, pola preparación, implicación e compromiso amosado neste certame, e agradecemento por representar ao noso centro con rigor e profesionalidade.

Hoxe xoves en EDUGAL

Pola mañá alumnado de  Hostalaría elaborou aperitivos e cócteles que os numerosísimos visitantes puideron degustar. Foi un rotundo éxito. Parabéns!