Curso 2018-2019

Actividades do curso 2018-2019

Congreso FPInnova 2019

Os pasados 8, 9 e 10 de maio, tivo lugar no Centro Gaiás da Cidade da Cultura en Santiago de Compostela, a 4ª edición do Congreso de Innovación na Formación Profesional, FP INNOVA 2019. Durante tres días, este Congreso albergou moitos proxectos de innovación didáctica e tecnolóxica que se están a desenvolver no eido da formación profesional galega.

Manuel Antonio e máis nós. Acto homenaxe ao poeta Manuel Antonio.

O pasado día 25 de abril, a Biblioteca do noso centro converteuse nun verdadeiro Museo onde quixemos rendir homenaxe ao poeta Manuel Antonio, con ocasión da conmemoración do 90 aniversario da súa obra máis significativa "De catro a catro". Xosé Luis Axeitos, biógrafo do poeta que abriu o acto, recordou a relevancia deste poeta e da súa poesía.

Simulacro de incidente con múltiples vítimas. Curso AFD

No curso AFD "Atención sanitaria a múltiples vítimas e catástrofes" que se está a impartir no noso centro, realizouse o pasado venres 5 de abril un simulacro de incidente con múltiples vítimas. Unha “catástrofe” que ocorreu na biblioteca do CIFP Manuel Antonio onde parte do teito derribouse deixando estudantes feridos e atrapados. Nesta actividade simulada o alumnado puido poñer en práctica as habilidades e aprendizaxes do curso.

Campionato Nacional de FP SpainSkills2019

Madrid. 27, 28 e 29 de marzo. O sábado rematou en Madrid o campionato nacional de Formación Profesional SpainSkills 2019, no que participaron xunto ao "equipón galego" os nosos alumnos Andrés Salgueiro Troitiño e Ainara Navarro Muñoz, medallas de ouro GaliciaSkills2018, nas modalidades de Servizo de Restaurante e Bar, e Recepción hoteleira respectivamente.

Exposición Traballos CM Confección e Moda.

O hall do noso centro luce cunha exposición dalgúns dos fantásticos traballos confeccionados polo alumnado dos réximes ordina