Novas de interese

Xornada CO-EDUCA

Xornada CO-EDUCA.

Obradoiro Fotografía co móbil

O próximo día 14 de novembro, a fotógrafa Salomé Fresco, impartirá o obradoiro Fotografía co móbil, que se levará a cabo na Biblioteca do noso centro en horario de 15:20 a 17:45 horas.

Apertura proceso inscrición Bolsas ERASMUS+. Charlas informativas

Dende hoxe mércores 09 de outubro e ata o venres 18 de outubro

English&Coffee

O luns día 7 de outubro comeza para o alumnado do Cifp Manuel Antonio o "English&Coffee", unha actividade na que participa a Auxiliar de conversa Nicole Naselaris, e na que melloraremos a conversa en inglés dun xeito informal. Desenvolverase todos os luns na hora do recreo da mañá (de 11:40h a 12:00 h) no hall de acceso as aulas de química. Non precisa de inscrición previa.

Podedes traer a vosa merienda, nós poñemos o café ;-))

Agardámoste!!

Instruccións WIFI alumnado

Deixamos a túa disposición o manual de instruccións para acceder á rede Wifi edu.xunta.es

(Documento Adxunto)

Publicación da Oferta de FP para o curso 2019/2020

Publicación da Oferta de Formación Profesional 2019/2020 en Galicia (pica aqui)

O prazo de presentación das solicitudes para estas ensinanzas comeza o luns 24 de xuño e remata o 2 de xullo a 13:00 horas.