Coordinación de Programas internacionais

LISTADO PROVISIONAL DE BAREMACIÓN DE PROFESORADO INSCRITO NAS BOLSAS ERASMUS 2020/2021

Adxúntase o informe de baremación profesorado inscrito nas bolsas Erasmus para este curso 2020/2021.

Coa presente publicación ábrese prazo de 15 días naturais para posibles reclamacións sobre as notas obtidas no proceso de selección. As reclamacións deberán remitirse ó correo electrónico:

Tras este período, publicarase a listaxe definitiva coas valoracións das propostas presentadas.

Listaxes definitivas e adxudicación das bolsas Erasmus+ para o alumnado inscrito no proceso Erasmus 2020/2021

Publícanse as listaxes definitivas e adxudicación de bolsas Erasmus+ para alumnado de CM, ZM, CS e ZS do CIFP Manuel Antonio. Ver ficheiros adxuntos.

Os/as estudantes en situación de “Listaxe de espera” poderán ser contactados pola coordinadora de Programas Internacionais no caso de que finalmente existan máis prazas dispoñibles.

Á volta do Nadal a coordinación de Programas Internacionais enviaralles un correo electrónico ao alumnado seleccionado, a través do mail facilitado na folla de inscrición, para concertar unha reunión persoal co obxectivo de asinar a adxudicación da bolsa e concretar as empresas e destinos dispoñibles para o goce da mobilidade.

Para calquera dúbida podedes enviar un mail ao correo electrónico:

internacional.manuelantonio@gmail.com

Publicación do baremo provisional do alumnado inscrito no proceso ERASMUS+

No documento adxunto podes acceder as puntuacións provisionais do alumnado inscrito no proceso Erasmus+ para ciclos medios e superiores (ZM/CM/ZS/CS).

Para consultar as puntuacións obtidas, podes reunirte coa coordinadora de Programas Internacionais nas seguintes data e horario:
  • Luns 14 de decembro de 16:20 a 19:40 no despacho de Programas Internacionais.
  • Martes 15 de decembro de 12.30 a 15.00 no despacho de Programas Internacionais.
  • Enviando un email a: internacional.manuelantonio@gmail.com

APERTURA DO PROCESO DE INSCRICIÓN PARA BOLSAS ERASMUS + E CONVOCATORIA DE CHARLAS INFORMATIVAS

Dende o mércores 14 de outubro e ata o mércores 28 de outubro estará aberto o prazo de inscrición para os estudantes que desexen obter unha bolsa de mobilidade Erasmus +, ben para facer a FCT no estranxeiro ou para facer prácticas nalgún dos países asociados unha vez rematen o Ciclo.

Todo o alumnado de Ciclo Medio ou Superior que o desexe debe inscribirse nas datas indicadas a través do curso ERASMUS 20/21 da Aula Virtual do CIFP. Para inscribirse deberán entregar os seguintes documentos a través da tarefa “Inscrición de alumnado ERASMUS 20/21”:

• folla de inscrición debidamente cuberta
  • fotocopia do DNI
  • certificados oficiais de idiomas, en caso de que telos.

Para aquel alumnado interesado, faranse dúas charlas informativas por parte da coordinadora de Programas Internacionais nas seguintes datas:

• Ciclo Superior (CS/ZS): Martes 20 de outubro de 15.00 a 15.50 na sala museo da biblioteca (3º andar).
  • Ciclo Medio (CM/ZM): Mércores 21 de outubro de 15.00 a 15.50 na sala museo da biblioteca (3º andar).

A continuación achéganse as bases do proceso de selección, tamén dispoñibles na Aula Virtual do CIFP.

Listaxes definitivas e adxudicación das bolsas Erasmus+ para o alumnado inscrito no proceso Erasmus 2019/2020