Coordinación de Programas internacionais

Programas europeos

Erasmus+ para alumnado titulado

Erasmus+ para alumnos titulados

Infórmase ao alumnado de Ciclo Medio que actualmente esta a realizar a FCT e ao que a comezarán en setembro de 2019 que de estar interesados en mobilidades Erasmus+ para titulados poden presentarse ao proceso de baremación para o curso 2019-2020 que comezará no mes de outubro.

Experiencia da mobilidade Erasmus+ de profesorado en Finlandia

Entre o 8 e o 12 de abril a profesora de Inglés María J. Tenorio del Río realizou unha estancia Erasmus + en VARIA, un centro de formación profesional na cidade de Vantaa, en Finlandia. Alí estivo en contacto coas profesoras do departamento de turismo e de idiomas, visitou as instalacións de dous dos seus campus, asistiu a clase e impartiu unha sesión sobre cultura española.