Coordinación de Programas internacionais

Programas europeos

Publicación da listaxe de alumnado de Ciclo Superior que accede á segunda fase do proceso de adxudicación Erasmus+ 2018/2019 e Convocatoria de entrevistas coa Comisión de Baremación

Achégase o documento co listado de estudantes de Ciclo Superior que acceden á entrevista coa Comisión de Baremación do proceso Erasmus+ 2018/2019.

Apertura do proceso de inscrición para bolsas ERASMUS+ de persoal dos CS do CIFP Manuel Antonio. Convocatoria de charlas informativas.

Dende o mércores 14 de novembro e ata o luns 10 de decembro estará aberto o prazo de inscrición para o persoal do CIFP Manuel Antonio que desexe obter unha bolsa de mobilidade Erasmus + de Ciclo Superior, tanto para formaci

Publicación das listaxes provisionais coas puntuacións finais do alumnado inscrito no proceso de adxudicación de bolsas Erasmus + 2017/2018

Achéganse as listaxes coas notas finais provisionais do alumnado de Ciclo Medio e Superior dentro do proceso de adxudicación de bolsas Erasmus+ 2017/2018.

O prazo de reclamación das devanditas listaxes será do día 1 ao 15 de decembro (ambos incluídos). A reclamación dirixirase á dirección do CIFP vía correo electrónico a cifp.manuel.antonio@edu.xunta.es, achegando a folla de reclamación asinada e o DNI do reclamante.

Calquera dúbida podedes poñervos en contacto co coordinador de Programas Internacionais no correo electrónico internacional.manuelantonio@gmail.com