Coordinación de Programas internacionais

Programas europeos

Publicación das listaxes provisionais coas puntuacións finais do alumnado inscrito no proceso de adxudicación de bolsas Erasmus + 2017/2018

Achéganse as listaxes coas notas finais provisionais do alumnado de Ciclo Medio e Superior dentro do proceso de adxudicación de bolsas Erasmus+ 2017/2018.

O prazo de reclamación das devanditas listaxes será do día 1 ao 15 de decembro (ambos incluídos). A reclamación dirixirase á dirección do CIFP vía correo electrónico a cifp.manuel.antonio@edu.xunta.es, achegando a folla de reclamación asinada e o DNI do reclamante.

Calquera dúbida podedes poñervos en contacto co coordinador de Programas Internacionais no correo electrónico internacional.manuelantonio@gmail.com

Corrección de erros na publicación das valoracións de alumnado de Ciclo Medio na Fase 1 e dos horarios das entrevistas dentro do proceso de adxudicación Erasmus+ 2017/2018

Achéganse de novo as listaxes de alumnado de Ciclo Medio que accede ou non accede á entrevista coa Comisión de Baremación do proceso Erasmus+ 2017/2018 debido a un erro existente no anterior listado. Da mesma maneira, achéganse tamén as novas datas das entrevistas coa Comisión de Baremación, xa que algunha hora viuse afectada por dito erro.

Publicación das listaxes de alumnado de Ciclo Medio e Superior que accede á segunda fase do proceso de adxudicación Erasmus+ 2017/2018 e Convocatoria de entrevistas coa Comisión de Baremación

Achégase o documento cos listados de estudantes de Ciclo Medio e Superior que acceden á entrevista coa Comisión de Baremación do proceso Erasmus+ 2017/2018. No mesmo documento tamén poden consultarse as listaxes de espera cos candidatos que non acceden á segunda fase pero que poderán ser chamados en caso de que finalmente existan máis prazas dispoñibles.