DEPARTAMENTO DE IDIOMAS

Somos FP Plurilingüe

Aqui estamos, neste reportaxe de La Voz de Galicia sobre a FP Plurilingüe. Agradecemos especialmente á nosa auxiliar de conversa, Nicole Naselaris, á súa dedicación, que xunto ao esforzo dos profesores, traballan na mellora da empregabilidade do noso alumnado.

English & Coffee

Despedida Delfina Picchio, auxiliar conversa 2018/2019

Comida despedida a nosa auxiliar de conversa de inglés, Delfina, que fixo un fantástico traballo. Organizou un art workshop cos alumnos onde a creatividade, a imaxinación e a orixinalidade foron acompañadas por a lingua inglesa como vehículo de comunicación. Arte en inglés gracias a Delfina.

Conmemoración do día das Letras Galegas 2019

Evento en conmemoración do dia das Letras Galegas, dedicado a Antón Fraguas. As nosas compañeiras Carmen, profesora de francés e Delfina, auxiliar de conversa de inglés, colaboraron en dito acto.
Magnífico evento!

• Leer máis