Experiencias Erasmus

Experiencia Erasmus+ en Eslovenia

Entre o 19 e 23 de marzo, as profesoras Lucía Rodríguez (turismo) e María J. Tenorio (idiomas) realizaron unha estadía Erasmus na cidade de Maribor, en Eslovenia. Durante este tempo estiveron nun centro de ciclo medio no que se ofertan estudos de turismo e restauración, coñecendo como funciona a escola, as instalacións, etc. As dúas impartiron cadansúa clase a alumnado deste centro, unha experiencia moi enriquecedora na que puideron comprobar, entre outras cousas, o alto nivel de inglés do estudantado esloveno.

Experiencias Erasmus+ nas Azores

Dous profesores do noso centro viaxaron ás Azores e cóntannos a súa experiencia: "Es un destino para Repetir, con toda la familia, y un descubrimiento espectacular. Naturaleza , paisajes, actividades al aire libre, buenos anfitriones, barato, seguridad. Eso sí, para visitar las islas de São Miguel, Pico y Flores".

Milagros Eiroa, profesora de inglés conta a súa experiencia de Erasmus+ en Eslovenia

A miña estadía en Bled, preciosa vila a orillas do lago Bled, Eslovenia, foi altamente produtiva a todos os niveis. Do 23 ao 27 de abril, asistín ás clases de inglés que a miña colega, Cilka Demsar, imparte no Higher Vocational College for Hospitality and Tourism, creado en 1996 como un dos primeiros centros de Formación Profesional con ciclos superiores en Eslovenia. Asimesmo, presenciei unha clase de alemán e formei parte dun equipo de cociña, axudando na elaboración dun menú esloveno, no que Katica, profesora de cociña, moi amablemente, me invitou a colaborar. Este centro, que alberga uns trescentos alumnos e trece profesores, sobresae polas instalacións e aulas modélicas que posúe. O alumnado fai as súas prácticas nun hotel situado a uns catro minutos camiñando, o Hotel Astoria, magnífico hospedaxe con moi bo servizo.

Eslovenia foi todo un descubrimento, destacando o ambiente relaxado do país, o amor e respeto dos cidadans hacia a natureza e os espazos públicos e a educación das persoas en xeral.

Milagros Eiroa de la Puente

16 de maio do 2018

Erasmus+: Movilidade profesorado do Departamento de Química en Osnabrück, Alemaña

Movilidade de profesorado do Departamento de Química en Osnabrück, Alemaña, que tivo lugar do 23 al 27 de abril de 2018, co obxectivo de establecer unha colaboración intercentros entre o Berufsbildende Schulen de Osnabrück BBS e o CIFP Manuel Antonio de Vigo para futuras movilidades na Familia Química.

Álbum: Curso 2017-2018 -> Erasmus+ en Alemaña

Mobilidade Bolonia (Italia)

DATOS RELEVANTES PARA UNA MOVILIDAD EN BOLONIA

En Bolonia hai varias residencias de estudantes: