Experiencias Erasmus

Experiencia da mobilidade Erasmus+ de profesorado en Finlandia

Entre o 8 e o 12 de abril a profesora de Inglés María J. Tenorio del Río realizou unha estancia Erasmus + en VARIA, un centro de formación profesional na cidade de Vantaa, en Finlandia. Alí estivo en contacto coas profesoras do departamento de turismo e de idiomas, visitou as instalacións de dous dos seus campus, asistiu a clase e impartiu unha sesión sobre cultura española.

Experiencia da mobilidade Erasmus de Luis Rodríguez, profesor do Dpto. Téxtil

Lycée des métiers de la vente et de la mode Gabriel Péri

O profesor do Departamento de Téxtil, Luis Rodríguez rematou a súa experiencia de mobilidade Erasmus para profesorado no Lycée Gabril Péri enToulouse. Entre outros, neste centro descubriu a metodoloxía e o enfoque artístico do vestiario escénico. De esta viaxe volve con contactos dunha empresa de traxes de baño de Toulouse disposta a recibir ao noso alumnado de patronaxe e moda!!

Experiencia da mobilidade Erasmus do profesorado de Turismo en Nápoles.

Os profesores de Turismo, Manuel Abalo e Roi Álvarez, veñen de realizar en Nápoles unha mobilidade Erasmus, Recibidos pola Fondazione ITS BACT coñeceron as súas instalacións e aulas, e mesmo impartiron clases sobre o marketing en Galicia e a gastronomía española!

Experiencia Erasmus+ en Eslovenia

Entre o 19 e 23 de marzo, as profesoras Lucía Rodríguez (turismo) e María J. Tenorio (idiomas) realizaron unha estadía Erasmus na cidade de Maribor, en Eslovenia. Durante este tempo estiveron nun centro de ciclo medio no que se ofertan estudos de turismo e restauración, coñecendo como funciona a escola, as instalacións, etc. As dúas impartiron cadansúa clase a alumnado deste centro, unha experiencia moi enriquecedora na que puideron comprobar, entre outras cousas, o alto nivel de inglés do estudantado esloveno.

Experiencias Erasmus+ nas Azores

Dous profesores do noso centro viaxaron ás Azores e cóntannos a súa experiencia: "Es un destino para Repetir, con toda la familia, y un descubrimiento espectacular. Naturaleza , paisajes, actividades al aire libre, buenos anfitriones, barato, seguridad. Eso sí, para visitar las islas de São Miguel, Pico y Flores".