Doce Samaín 2019

O alumnado dos ciclos medios de Panadaría, Repostaría e Confeitaría da mañá e da tarde, aprenderon a elaborar produtos de obradoiro como doces e tartas típicos desta festa de Samaín que cada ano gaña máis seguedores.

A pastelaría d´Carlo.

Celebrouse as xornadas de Eduemprede no Cifp. Manuel Antonio. A Pastelaría d´Carlo, situada en Porriño é un exemplo de emprendemento, baixo a Dirección de Rosalía Alonso, exalumna do Ciclo Medio de Industrias Alimentarias.

Compartíu con o alumnado a súa experiencia dende que saíu do centro e a súa idea de montar a empresa que agora rexenta.

ACTIVIDADE EXTARESCOLAR "XANTAR OURENSE"

O alumnado de Industrias Alimentarias visitou a Feria Xantar , na que degustaron produtos dóces e salados  de diferentes comarcas de Galiza , Portugal e Países Latinos, entre eles o País convidado Brasil.

Panadería, Pastelería, Catering & Café

PASTELARÍA FRANCESA MAMÁ FRAMBOISE

Mamá Framboise ofrece un abanico de sensaciones que te al

• Leer máis