CLASE MAXISTRAL DE XEADOS

Realizouse unha clase maxistral de xeados para o alumando de 2º Ciclo Medio de Panadaría, Confeitaría e Repostaría con o Maestro Gilberto Silva da empresa IRCA JOYGELATO.

Módulo de Ecoe

No módulo de ECOE, o alumnado de 2º Ciclo Medio de Industrias Alimentarias realizou todo tipo de galletas e gominolas.

MONAS DE PASCOA

Cómo ven sendo habitual, nas clases de ECOE, co profesor Xosé Manuel Varela, o alumnado na época de Pascoa presenta as súas Monas de Pascoa feitas coas 3 variedades de chocolates( blanco, de leite e negro).

ELABORACIÓNS DE TURRÓNS NO MÓDULO DE ECOE

COMO VEN SENDO HABITUAL TODOS OS ANOS A CAMPAÑA DE TURRÓNS REALIZÁSE NO MÓDULO DE ECOE CON O ALUMNADO DE 2º CM DE PANADARÍA, REPOSTARÍA E CONFEITARÍA.

¡ENHORABOA POLO TRABALLO!

CAMPAÑA DE NADAL

¡COMEZA A CAMPAÑA DE NADAL!

Come ven sendo habitual, o alumnado de 2ª de Confeitaría comeza os preparativos das bandexas de turróns, panellets e mantecados.

ELABORACIÓNS DE NADAL

ESTA SEMÁN O ALUMNADO DE 2º  DO CICLO DE PANADARÍA , REPOSTARÍA E CONFEITARÍA,  NO MÓDULO DE CONFEITARÍA COA COLABORACIÓN DOS MÓDULOS DE PRODUTOS DE OBRADOR E PRODUTOS DE VENDA NA ESPECIALIDADE DE PAQUETERÍA, REMATAN AS BANDEXAS DE NADAL CON OS PRODUTOS TÍPICOS NAVIDEÑOS QUE CADA ANO REALIZÁNSE NESTE CENTRO.

« Decembro 2019 »
LunMarMérXovVenSábDom