Moda

Volta a rutina... o novo accesorio, as mascarillas

Despois de tantos meses de espera…. Voltamos!

Un novo curso nos espera  cargados de aprendizaxes, experiencias, patróns, texidos, fornituras… e máscarillas!

O novo accesorio que está mais de moda. Pero que sabemos delas? Sabemos a diferencia entre elas?

Encantanos as máscaras de tea, xa que se poden reutilizar e asi axudamos ao medio ambiente. Para que sexan ou mais seguras posibles, deben cumprir coa normativa UNE 0065. Ou boom dás máscaras chegou para quedar, agora vos mostro unha selección de máscaras de deseño español.

JUAN VIDAL

MARIA KE FISHERMAN

ATELIER ALETHEIA (especializado en tinturas naturais)

Non só deseñadores está a traballar neste accesorio, moitos artistas están traballando coa máscaras como punto de partida. Ou instagram Fashion for Bank Robbers, é unha conta de instagram moi interesante onde pódense ver exemplos desta clase.

No noso centro está acontecer un concurso de mascarillas, onde a orixinalidade estará por riba de todo; para inscribirse é na biblioteca. Alí tamén están todas as bases do concurso. Tedes ata o 31 de octubre para presentarse.

SUSTENTABILIDADE NAS COMPRAS E NOS PROCESOS TÉXTILES

Economía verde

" MODA SOSTIBLE". Traballos de alumnos de CICLO MEDIO DE ADULTOS:

Como xa sabedes, cada vez acadamos maior conciencia sobre o impacto ambiental da industria téxtil, é por iso que a moda sostible é una tendencia en pleno auge e que abarca todos os procesos produtivos, dende a materia prima no téxtil como a fabricación das prendas.

Alumnado do Ciclo Superior Patronaxe e Moda, posan cos certificados Trinity