Biblioteca Francisco Fernández del Riego

Celebración da Semana do Libro

Para celebraer o día do libro, o 25 de abril de 2018, durante esa semana sacamos os libros da biblioteca, colocamos un expositor en conxerxería, e os propios alumnos realizábanse o préstamo...foi todo un éxito!!!!

Conferencia "A comunicación científica en lingua galega" 16 de maio 2018

Conferencia co divulgador cientifico e director do programa Efervescencia, Manuel Vicente.

Flashmob das letras galegas, 16 de maio de 2018

O alumnado de 1º de axencias de viaxes e xestión de eventos preparou un Flashmob, que o bailamos o final da celebración.

Elisa e Marcela, da compañía de teatro A Panadaría 16 de maio de 2018

En segundo lugar, temos o pracer de contar coa compañía de teatro A Panadaría, que nos ofreceron a comedia musical, Elisa e Marcela, unha historia de amor a contratempo.

Celebración do días das galegas nas letras 16 de maio 2018

Hoxe celebramos a 56 edición do día das letras galegas, e como naquela primeier edición, dedícada a Rosalía de Castro, este ano tamén é unha muller, Maria Victoria Moreno, quen recibe este galardón.

Para celebralo o noso centro ven de organizar unha xornada de reivindicación da muller galega nas letras.