CIFP Manuel Antonio

Benvid@s ao CIFP Manuel Antonio

Código centro: 36013448

Avda. de Madrid s/n, 36214 - VIGO (Pontevedra)

cifp.manuel.antonio@edu.xunta.es

Tel.: 886120750  Fax: 886120776

Tríptico Informativo    Vídeo de presentación    Plano do centro

Entroido 2019

O vindeiro Xoves 28 de febreiro, nas quendas de diurno e vespertino, celebraremos no CIFP Manuel Antonio o noso particular entroido, no que participaremos dun Concurso de Disfraces e de Murgas, e unha degustación de petiscos típicos desta festa. Animamos a todo o alumnado e profesorado do centro a participar desta tradición da cultura popular galega e a sorprendernos coas súas composicións!!!

II Feira das Ensinanzas Profesionais e Artísticas de Ponteareas

Esta semana tivemos a oportunidade de participar na II Feira das Ensinanzas Profesionais e Artísticas que celebra, por segundo ano, o Concello de Ponteareas, e que ten por finalidade dar a coñecer a toda a comunidade educativa o amplo abanico de ensinanzas que a formación profesional ofrece.

Xornada EMPRENDE 2019

Cartel da Xornada de Emprendemento 2019

Xa temos gañadora do concurso de carteis!!! Parabéns a Michelle Frias González, alumna do 2º curso do ciclo superior de Patronaxe e Moda, que diseñou este creativo cartel para a Xornada de Emprendemento que se realizará no CIFP Manuel Antonio o próximo 13 de febreiro, e que vai dirixido a todo o alumnado de segundos cursos do noso centro.