XORNADA DE ORIENTACIÓN

Actividade dirixida ao alumnado de 2º cursos de réxime ordinario da quenda de diurno e vespertino, que en breve se van a incorporar a FCT.

Esta actividade esta coordinada entre o Departamento de Orientación e a Coordinación de Emprendemento co obxetivo de que o alumnado coñeza as posibilidades de formación e de búsqueda activa de emprego, una vez que remate os seus estudos no centro.

Para eso deseñamos un programa no que se exporán dende experiencias de exalumnos tanto na FCT no extranxeiro, como na creación de empresa propia ou coñecer as posibilidades da “Incubadora de Proxectos” a través da Dirección Xeral de Xuventude e Voluntariado.

En definitiva un programa atractivo, no que a traves dos titores e profesorado animamos a que comuniquedes aos vosos/as alumnos/as para que participen.

Esta actividade, será o vindeiro XOVES 19 DE MARZO ÁS 12:00 h. NO SALÓN DE ACTOS, adxuntase o programa.

Xornada Orientación.pdf457.04 KB