Listaxes definitivas e adxudicación das bolsas Erasmus+ para o alumnado inscrito no proceso Erasmus 2019/2020

Publícanse as listaxes definitivas e adxudicación de bolsas Erasmus+ para alumnado de CM, ZM, CS e ZS do CIFP Manuel Antonio. Ver ficheiros adxuntos.

Os/as estudantes en situación de “Listaxe de espera” poderán ser contactados polo coordinador de Programas Internacionais no caso de que finalmente existan máis prazas dispoñibles.

Á volta do Nadal a coordinación de Programas Internacionais enviaralles un correo electrónico ao alumnado seleccionado, a través do mail facilitado na folla de inscrición, para concertar unha reunión persoal co obxectivo de asinar a adxudicación da bolsa e concretar as empresas e destinos dispoñibles para o goce da mobilidade.

Para calquera dúbida podedes enviar un mail ao correo electrónico internacional.manuelantonio@gmail.com

AdxuntoTamaño
Listado definitivo Alumnado CM ZM Erasmus 20192020.pdf535.13 KB