" MODA SOSTIBLE". Traballos de alumnos de CICLO MEDIO DE ADULTOS:

Como xa sabedes, cada vez acadamos maior conciencia sobre o impacto ambiental da industria téxtil, é por iso que a moda sostible é una tendencia en pleno auge e que abarca todos os procesos produtivos, dende a materia prima no téxtil como a fabricación das prendas.

Isto téñeno moi presente dúas alumnas do CICLO MEDIO de adultos do noso instituto. Concienciadas a cerca deste problema apostan polo cambio e propóñennos métodos e xestos responsables na produción téxtil. Chámanse Marta Riveiro Hojas e Merchy González Rodas.

É admirable a implicación destas alumnas. Non deixedes de votarlle un ollo a estes traballos.

Merchy e Marta, sodes inspiradoras e por iso no departamento textil estamos seguros de que moitos lectores e lectoras deste blogue textil seguirán os vosos consellos.

Bo traballo mozas!!!

AdxuntoTamaño