Colaboración do ciclo medio de Confección e Moda no Día das Letras Galegas

O alumnado de ciclo medio de Confección e Moda colaboraron na exposición que se puxo no vestíbulo de CIFP Manuel Antonio co motivo da celebración día 17 de maio, Día das Letras Galegas 2019.
Este ano o Día das Letras Galegas dedícase ao escritor e intelectual galego, Antón Fraguas.

Fraguas consagrou a súa vida ao estudo da cultura galega, foi un incansable investigador da historia, do folclore e da etnografía de Galicia. Por iso esta homenaxe coa mostra de traxes e diferentes útiles e apeiros que se utilizaban na vida cotiá da nosa terra.

Na exposición pódense ver: un fuso que se utilizaba para fiar o liño e a la, una vasoira de xestas, una sella para carrexar a auga da fonte, mazarocas de millo, unha peneira, unhas madroñas, unha saba de liño, diferentes pezas do traxe tradicional tanto feminino como masculino e moitas outras curiosidades antigas.

Dende aquí damos as grazas a todos aqueles profesores e alumnos que co seu traballo fixeron posible esta  bonita mostra.

Amais de todo isto, no CIFP  Manuel Antonio programáronse diversas actividades e conferencias ás que asistiron os alumnos dos diferentes ciclos, nas que puideron ademais de divertirse, aprender moitas cousas sobre este insigne intelectual que tanto fixo para preservar nosa cultura.