Publicación das listaxes definitivas e adxudicación das bolsas Erasmus+ para o alumnado inscrito no proceso Erasmus+ 2018/2019

Achéganse a listaxe definitiva e a adxudicación de bolsas Erasmus+ para alumnado de Ciclo Superior do CIFP Manuel Antonio.

Os/as estudantes en situación de “Listaxe de espera” poderán ser contactados polo coordinador de Programas Internacionais no caso de que finalmente existan máis prazas dispoñibles.

Á volta do Nadal a coordinación de Programas Internacionais enviaralles un correo electrónico ao alumnado seleccionado, a través do mail facilitado na folla de inscrición, para concertar unha reunión persoal co obxectivo de asinar a adxudicación da bolsa e concretar as empresas e destinos dispoñibles para o goce da mobilidade.

Calqueira dúbida podedes consultala no correo electrónico internacional.manuelantonio@gmail.com

AdxuntoTamaño
ListadoDefinitivo_AlumnadoCS_Erasmus_1819 A3.pdf285.06 KB