Gamificación educativa: experiencia con Socrative e Quizlet

A gamificación educativa está de moda e o certo é que consigue "enganchar" ao alumnado. Xa hai uns anos que veño usando este tipo de ferramentas de maneira puntual nas miñas clases e a experiencia é bastante positiva.

Resultado de imagen de quizlet

Hai algún tempo usei Quizlet e creo que para aprender un idioma estranxeiro de maneira autónoma está bastante ben se se empeza de cero. Permite ao profesor crear tarxetas e usar as creadas por outros e pode seguir os progresos do alumnado. Eu recomendaríao para niveis de coñecemente sobre todo básicos.

Resultado de imagen de socrative

Socrative paréceme moi práctico. Permite crear cuestionarios de maneira moi sinxela e intuitiva e almacenalos para ser usados en calquera momento. Ao alumnado encántalle facer competicións nas que se resposta a eses cuestionarios. O único inconvinte que se pode poñer a esta ferramente é que o alumnado usa o seu propio móbil ou unha tablet dentro da clase, feito que moitos profesores non ven con bos ollos. Dende a miña experiencia (con alumnado maior de idade) non supón un problema.

Resultado de imagen de kahoot

No vindeiro curso escolar espero usar Kahoot!, ferramenta da que teño moi boas referencias.

E ti, usas algunha aplicación didáctica que poidas recomendarnos? Deixa o teu comentario.

Mª Carmen Seijas Sarceda, profesora de francés e coordinadora das TIC no CIFP Manuel Antonio.