Intercambio de alumnado da familia de téxtil do Lycée Saint-Jean-de-luz (Francia) e o Centro Manuel Antonio.

Este mes de xaneiro a nosa familia téxtil do colexio Manuel Antonio, recibiu a visita dun grupo de alumnas do Lycée Ramiro Arrue de Sain-Jean-de-Luz  que están a estudar o bacharelato profesional de moda.

Acompañadas en todo momento das súas dúas profesoras Catherine y Natalie, asistiron ás nosas clases, fixeron visitas a empresas da zona e por suposto, tamén tiveron tempo de facer rutas turísticas, coñecer a nosa gastronomía e sobre todo, de establecer lazos amizade con moitos dos nosos alumnos.

Esta é unha visita que non imos esquecer, e de seguro que @s nos@s alumnas, que van ir tamén a visitara o seu instituto este próximo febreiro, vanse sentir moi ben en Sain-Jean-de- Luz.

Seguiremos falando de todas as actividades que desenvolveron estas dúas semanas.