Blog Hostalaría e Turismo

Visitas al CIFP A Granxa y al Classic Bar, en Ponteareas

O alumnado de 2º ano, tanto do ciclo medio  de servizos en restauración como do ciclo superior de xestión de servizos de restauración, visitou o Centro Integrado de Formación Profesional A Granxa, así como o establecemento de coctelería “Classic Bar”, ámbolos dous en Ponteareas.

Nas instalacións do centro A Granxa os alumnos recibiron as nocións de cómo se realiza o cultivo e explotación dos viñedos,  así como ocións de cómo  se elaboran os viños

Outra instalación coa que conta o centro é unha r a almazara da que dispón o centro, no que se elabora aceite de oliva.

Posteriormente, se dirixiron ao centro da vila, para visitar o establecemento de coctelería, Classic Bar, onde coñeceron e admiraron as novas tendencias da coctelería actual da man do cocteleiro galego Víctor Márquez Carballo.