JOSEP MARÍA RIBÉ

Onte, Martes 22/11/2016 no Pazo de Vilaboa en Cambre en Coruña, O Chef Josep María Ribé xunto có O Chef Chocolatier Belga Philippe Vancayseele, realizaron unha demostración de Tartas e Decoracións a través da marca de Chocolates Callebaut.

Chef Josep María Ribé                        Chef Chocolatier Philippe Vancayseele

Josep María Ribe

Josep María Ribé é o presentador do programa De chocolate.

O cociñeiro catalán Josep María Ribé, natural da comarca de Osona, demostrou dende moi xoven ter gañas de axudar no negocio familiar dos seus pais, dedicado á restauración. Durante cinco anos estudiou Cociña e Pastelaría na Escola Joviat de Manresa. No derradeiro curso descubriu a súa pasión polo dulce, o que determiñou que os séus esforzos profesionais se dirixiron cara a pastelaría e mais concretamente cara a súa xoia mais preciada, o chocolate.

En 2001 entrou a formar parte do equipo de Aula Chocovic e no 2003, comenzou a impartir os primeros cursos, seminarios e demostracións en España e no extranxeiro, o que lle permitiu obter unha amplia visión da  pastelaría actual.

As suas gañas de superación e  inquietude fixeronlle Gañador do Campionato Nacional de Xóvenes Pasteleiros de 2004. Un ano mais tarde, fíxose co o Trofeo Luis Santapau ao Mellor Maestro Artesán Chocolateiro Español, o maior galardón da chocolataría española.

INFORMACIÓN DE CONTACTO: http://www.josepmariaribe.com/

Pastry Chef
Actualmente es el chef de la marca Callebaut en España, professor en la
Chocolate Academy

No seu facebook podedes atopar fotos das suas elaboracións.

« Agosto 2020 »
LunMarMérXovVenSábDom