Maio 2016

Visita de alumnas del Lycée des Métiers Côte Basque Ramiro Arrue de Saint Jean de Luz de Francia.

Con una visita al centro de Vigo, despedimos a las alumnas del Lycée des Métiers Côte Basque Ramiro Arrue de Saint Jean de Luz de Francia, que nos acompañaron durante dos semanas. Esta estancia es fruto del convenio de intercambio que nuestro departamento  y el citado centro francés, han firmado recientemente.

Deseñadores que nos inspiran: Eva Soto Conde

Eva Soto Conde nace en Cambados en 1984. Se licencia en Bellas Artes y estudia diseño de moda en Esdemga

Montando prototipos

Gabi, móstrase así de orgullosa,  co  seu prototipo dun dos modelos que interpretamos na clase de patronxe.

Ex-alumnos que triunfan: Sandra Casal

ACF: Os alumnos de 1º de PAMO visitan a peletería Karman de Vigo

Oa alumnos de 1º de Patronaxe e Moda, visitaron a Peletería Karman de Vigo, donde, puideron observar diferentes tipos de pelos animais, ver o proceso de fabricación de prendas de pel e, como vemos, tamén  disfrutar dun día de lecer, fora do Centro.

Prototipo pantalón señora

Tras realizar o patrón do pantalón, as alumnas de 1º de  Patronaxe e Moda, confeccionaron o prototipo para comprobar que sentaba ben. A nosa modelo, Carmen, alumna do ciclo, da fé diso.

Alumnas de 2º de COMO de Erasmus en Italia

Dende Italia, Graciela e Diana, alumnas de 2º de Confección e Moda, que están a realizar a FCT en Italia, na empresaBVM Spa de Bolonia,  envíannos estas imaxes. Como vedes, están a traballar duramente, pero tamén teñen tempo de facer turismo. Nunha das fotos aparecen  ca profesora Loly Seoane que tivo a oportunidade de visitalas a semana pasada,  no transcurso da súa estancia  dentro do programa Erasmus, na mesma localidade.

Alumnas de 2º de COMO de Erasmus en Italia