Novembro 2015

Ilustradores de moda

Eduardo Cerda

As nosas instalacións I. Taller de confección e patronaxe

Alumnas realizando a confección dos prototipos

Deseñadores que nos inspiran

Esta semana toca viaxar a Oriente e amósovos un dos que eu chamo deseñadores das mil e unha noite

Ilustradores de moda

Nas próximas semanas vouvos  " ilustrar", e nunca mellor dito, o blog, con ilustracións de moda, para que coñezades algúns dos artistas mais importantes desta disciplina. Simplesmente vouvos traer unha ou dúas obras  e deixovos o nome do autor para que cada quen, despois, segundo as súas preferencias, profundice mais na obra do seu ilustrador preferido.  Veredes que,  grazas á man destes artistas, a ficción sí supera moitas veces a realidade.

Alumno facendo un escalado con pinza de talle

Desfile "Despunte 15"

O pasado venres 6, acudimos á pasarela "Despunte 15", que como cada ano, organoza a Escola de Arte e Superior de Diseño Mestre Mateo de Santiago de Compostela, na que os alumnos presentaron as coleccións dos seus proxectos finais.

Alumno traballando nun escalado de corpo con pinza

Deseñadores que nos inspiran

Esta semana fun egoísta e decidín traervos a un dos meus deseñadores favoritos. É unha pena que só faga Alta Costura.

Puntadas a man.

En Confección a medida, empezamos facendo puntadas á man:

Módulo de industrialización e escalaxe de patróns

Escalaxe dunha camisa.

Traballo dos alumnos do 2º Ciclo Superior de Patronaxe e Moda, no módulo de industrialización e escalaxe de patróns. Na aplicación de CAD téxtil.