Proxectos de Ciclo Superior: Vargas Lemos

O proxecto de Sara Martínez Rodríguez

“Vargas Lemos” é o nome escollido por Sara para o seu proxecto. Xa que por costume só se empregan os primeiros apelidos de cada persoa para herdar os apelidos co nome, Sara quixo que os segundos apelidos dos seus pais puidesen perdurar na historia da súa familia e que mellor xeito que poñelo como nome principal para o seu proxecto. 

O seu slogan é: ‘‘No cambies para encajar en la moda, haz que la moda encaje contigo’’ con el Sara quérese referir tanto ás modas do momento coma ós talles estandarizados polo sector. Preténdese realizar todo o proceso completo deseño-patronaxe-confección de prendas a medida de alta calidade. En Vargas Lemos preocúpanse de manter unhas liñas de deseño actuais e o gusto da clienta coas que atender as necesidades de tódalas mulleres que acoden ó seu atelier. Cada vez máis demandase e valorase máis as prendas únicas, creadas especialmente para unha persoa. Poder presumir de pezas únicas, onde a clienta ademais puido tomar decisións sobre a futura prenda. 

Presenta un vestido americana, cun longo mini. O vestido leva ombreiras de 1cm de groso xunto cun churro para darlle forma á copa da manga, ten unha solapa ampla e o cruce vai con botoadura dobre, con 4 botóns de 2,5cm e 40 liñas. Posúe dous petos de plastrón forrados a ámbolos lados da prenda na parte dianteira, cun volante fruncido de tul bordado a man por todo o redor. Traslado de pinza ó talle-costado na altura da cintura, cun vivo de tecido cosido enriba do corte previamente entreteado baixo o peto de plastrón. Manga xastre, na abertura da manga leva tamén un volante de tul bordado a man por toda a bocamanga e na abertura.

No baixo leva tamén volante de tul bordado a man, pero desta vez non vai fruncido, senón que son volantes circulares. Nas costas ten unha costura central, o forro interior con fuelle. Tódalas vistas do baixo e das mangas van separadas como patróns independentes para poder introducir o tul. Na parte inferior e superior da sisa, entre o forro e o tecido leva cosido unhas tiras de tecido para unir ámbolos dous tecidos (forro e tecido).

O colo exterior vai ó lomo e o colo interior cortado ó bies con costura central. Cran de 8cm. Toda a prenda intercala dúas cores, o branco e o negro, facendo contraposición de cores, o mesmo efecto de contraposición de cores tamén vai no interior da prenda, é dicir, no forro. Os volantes de tul están bordados a man por Sara, xa que foi un xeito de regresar ós seus inicios, cando estudiaba o bacharelato, Sara facía bordados, e como lle gustaba o mundo da moda, á hora de decidir que estudiar ó rematar o bacharelato, decantouse por cursar o ciclo superior de FP Patronaxe e Moda. 

 

 

Proxectos de Ciclo Superior: Feito por Laura

O PROXECTO DE LAURA

 

A industria téxtil é a segunda máis contaminante do planeta. “Feito por Laura” é o nome escollido por Laura para o seu proxecto e o seu obxectivo é facer que a xente sexa consciente da falla que fai que a industria téxtil mude cara o sostible. Entendemos por moda sostible aquela rama da industria da moda que ten en conta os custes económicos, sociais e medioambientais que supón a produción da moda. O movemento que iniciou a moda sostible foi o slow fashion que pretende conseguir unha redución da produción co fin de evitar a sobre explotación dos recursos naturais e humanos, por outro lado unha diminución do consumo, prolongando a vida útil das prendas. 

O Proxecto de Laura céntrase na realización de roupa feminina ecolóxica de alta calidade con tecidos de fibras naturais, suaves e hipoalerxénicas cuns prezos axeitados. Laura xa ten unha ampla experiencia no sector téxtil, co cal, viu a necesidade no mercado dunha roupa máis sostible, de máis calidade e cuns deseños innovadores. Os eixos principais de “Feito por Laura” son: 

-Emprego do algodón orgánico certificado GOTS de comercio xusto nos seus tecidos, fíos, etc... xa que non se traballa con outras fibras. 

- Unha liña de deseño actual, moderna, colorida e atrevida, debido a que moitas das empresas que abundan no mercado téxtil sostible non compren con estes requisitos, xa que falta deseño. 

-Todo o proceso produtivo é realizado a man en Galicia, o deseño, a patronaxe, o corte, a confección e os acabados. 

-Os materiais para a realización das prendas son comprados a pequenos comercios e tendas online de toda España. O provedor máis destacado de “Feito por Laura” é Nastasianash, unha pequena tenda de Valencia que vende tecidos online e con tenda física. 

-Para variar e renovar a imaxe da marca fanse coleccións que poden ser unisex ou inclusive que leven nais e pais a xogo cos seus fillos. 

O emprego do algodón orgánico certificado baixo o Estándar Téxtil Orgánico Global (GOTS) quere dicir que: 

- As sementes non foron modificadas xenéticamente (GMO). 

-Non se empregaron pesticidas nin outro químico que puidesen resultar tóxicos para a terra, persoas ou especies animais. 

-Os químicos en si empregados na cadea de subministro (xa sexan aditivos, lixivia, tintes, fixadores, estampados… ademais dos niveis de toxicidade destes químicos), necesitan cumprir cos estándares GOTS. 

Laura decidiu que o lugar máis axeitado para poñer en marcha este proxecto sostible é o baixo da súa casa, xa que ten moito significado para ela. Antigamente era un alpendre onde o seu bisavó e o seu avó gardaban os seus barcos de pesca, hoxe en día restaurado, un lugar axeitado, xa que gracias a internet, as ventas poden facerse de xeito online e así Laura non ten que abandonar o seu pobo natal. 

Presenta un conxunto dunha blusa e un peto multiposición. Os tecidos e fíos empregados son de algodón orgánico certificado GOTS mercados en Nastasianash. Blusa cun volante fruncido no colo, costadillo francés inclinado cara o centro dianteiro e centro da espalda onde están trasladadas a pinza de peito e talle no dianteiro e pinza de talle nas costas. Manga acampanada, goma elástica a 8cm do baixo da manga para axustar a manga ó brazo. Volante do colo, volante do costadillo francés e baixo da manga rematados con rulino ou cordoncillo. Os volantes do costadillo francés están colocados de tal xeito que coinciden como unha prolongación do peto da prenda inferior cando a persoa ten vestidas as dúas prendas. Peto longo mini, forrado, a parte superior do peto está forrada no seu interior co tecido da blusa para cando se baixa faga conxunto coa blusa, petos nos costados do dianteiro. Cinturilla recta con cruce para botón e ollal, tirantes con pespunte ó canto, cremalleira visible no costado de 25cm, baixo do peto rematado con puntada invisible.

Proxectos de Ciclo Superior: Irene López

O proxecto de Irene Gómez

Irene escolleu o seu propio nome para o seu proxecto “Irene Gómez” e xorde co fin de ofrecer un produto exclusivo e artesá. Produtos personalizados e adaptados tanto ao gusto como ao poder adquisitivo dos clientes. Prendas nas que a confección realizase unha a unha, coidando moito os acabados, sen estar suxeitas á produción industrial na que se elaboran miles de prendas iguais cuns estándares de calidade baixos. Busca ofrecer prendas atemporais que perduren no tempo, con calidade tanto na patronaxe coma na confección.

“Irene Gómez” permítelle ao cliente seguir o proceso produtivo, de xeito que pode ver como e quen elabora a súa prenda. Mantense unha relación moi estreita co cliente, enviándolle os mostrarios dos tecidos e imaxes do proceso de elaboración do produto para fortalecer a relación con el. Elabóranse coleccións que apostan pola sostibilidade, debido á súa produción de proximidade e deseño atemporal.

 

 

 

Vestido con costadillos que dan a sensación de ondas no escote dianteiro, e 6 godets no baixo (4 inseridos en cortes e 2 en costados laterais). Mangas abullonadas con goma elástica a diferentes alturas e costura francesa. A goma do ombreiro e a do pulso van escondidas nun dobradillo dobre. Cremalleira invisible no corte do centro do patrón na espalda. Peto na costura dos costados. Forro interior con vistas no escote.

Proxectos de Ciclo Superior: A Tientas Laboratorio Textil por Ana

O proxecto de Ana Bastero

Ana presenta A Tientas Laboratorio Textil (ALT), un espazo multidisciplinario para makers onde dáselle prioridade á formación e innovación na área téxtil, buscando, así mesmo, a interacción entre diferentes áreas de traballo tanto dentro deste espazo como en espazos amigos.

Innovación, Experimentación, Tecnoloxía, Téxtil, Moda, Deseño, Cooperación, Colectivo e Formación son palabras que poderían definir o proxecto de Ana. Proponse que o espazo ocupe e recupere parte do patrimonio industrial da cidade en desuso. Neste espazo faranse actividades coma coworking, prototipado para creadores (makers), cursos, talleres e eventos, entre outras. Formalmente estamos a falar dun FabLab especializado en téxtil onde o obxectivo é tanto formar coma aportar medios para que creadores (makers) poidan por en marcha os seus primeiros prototipos e pequenas producións. 

Presenta un vestido cóctel con liñas que resaltan e cínguense á silueta feminina, longo por baixo do xeonllo lixeiramente entubado. Cortes no dianteiro e nas costas que pronuncian dito efecto. Escote barco con pestana que se recolle xunto a uns pregues na parte posterior da manga 3/4. A manga e o ancho da pestana, que está entreteada, definiuno Ana cun traballo de moulage, partindo dun patrón base con manga xaponesa, pinzas transformadas e tecido a maiores na parte superior do escote e manga. A pestana comeza no escote e prolongase por toda a manga ata recollerse no puño. As pinzas do dianteiro, de peito e talle, están trasladadas ó corte de dianteiro. Este corte prolóngase cunha leve curva ata as costas pasando por debaixo da cadeira. As pinzas das costas están trasladadas en diagonal continuando a forma do escote espalda en dirección ó centro espalda, onde está a cremalleira.

 

 

Proxectos de Ciclo Superior: Misia por Paula

O PROXECTO DE PAULA

Paula foi a única alumna que presentou o seu proxecto no mes de xuño. Galega de nacemento pero residente dende hai anos en Canarias, por mor da Covid-19, tivo que presentar o seu proxecto de forma online empregando a plataforma de videoconferencias Webex.

      

O nome da súa empresa é MISIA, proven de Artemisia, unha reina guerreira da antigüidade que simboliza a fortaleza feminina.

A idea de negocio de Paula xorde como resposta a unha oportunidade detectada no mercado, actualmente saturado con prendas de baixo custe (segmento low cost) e que mostrou, nesta derradeira década, un crecemento continuado no segmento premium. Apareceu, neste tempo, o denominado “novo luxo”, que enmarca produtos artesás e/ou ecolóxicos, e xorde como resposta á forma da vida actual.

É un luxo que se caracteriza pola non ostentación, a autenticidade, a volta ós valores tradicionais tales como a artesanía e o interese pola ecoloxía. O concepto premium, ademais, xa non consiste en ter algo que custe moitos cartos, o que o cliente premium busca é a exclusividade. Ofrece colecciones cápsula, que non seguen o calendario estrito da moda e que ofrezan un número de pezas limitado.

Con esta estratexia ofrece calidade, sostibilidade e exclusividade.

No proxecto presenta un look de dúas pezas da colección do verán 2020, denominada “Maura”.

Crop Top forrado composto por dianteiro e costas, con escote cadrado, manga curta recta e forrada, canesú no dianteiro e costas, costadillos sen costura na liña do costado.

Saia co dianteiro fruncido e canesú en pico. Longo midi (75cm). Peto de vivos no traseiro dereito, abertura simple de 20cm no traseiro da saia e cerre con cremalleira invisible no centro traseiro.


 

Vargas Lemas, unha nova forma de comunicar.

Sara  Martínez Rodríguez, exalumna do ciclo superior de patronaxe e moda, está a crear a súa marca Vargas Lemas. Unha marca dedicada a fabricación de pendentes de forma artesanal; e o seu escaparate é o seu perfíl de Instagram. Fai unhs días foi entrevistada polo períodico o correo galego.

Por aquí deixamos o enlace  como a entrevista.

 

Sara Martínez Rodríguez, emprendedora ‘e-commerce’

‘‘ Las redes sociales tienen varios métodos comunicativos, es más fácil dar a conocer tu producto y tu marca’’

En la actualidad es común observar como los jóvenes emprendedores dejan a un lado los antiguos métodos de promoción y gestión de un nuevo negocio y las utilizan como medio principal

Hoy en día existen numerosas redes sociales a disposición del público. Los usos que se le dan son muy diversos: entretenimiento, información, conocer gente, seguir las tendencias, interactuar con el resto de los usuarios, etc. Aunque las redes sociales son concebidas como algo lúdico, es común observar la forma en la que ciertas personas orientan sus perfiles en redes sociales hacia la creación de un espacio profesional donde presentar sus nuevos proyectos y negocios, el llamado ‘e-commerce’ o comercio electrónico. Sara Martínez Rodríguez, natural de la localidad pontevedresa de O Rosal, ha decidido a sus 21 años comenzar un proyecto propio tras finalizar el Ciclo Superior de Patronaje y Moda, con la creación de su marca ‘Vargas Lemos’, cuya vía para la presentación del producto, publicidad y comercialización es realizado únicamente a través de Instagram.

 

Cuando acabé el ciclo superior veía que este año la cosa iba a estar parada y quería hacer algo, crear algo mío, algo propio. Buscando por internet encontré la arcilla polimérica, y he empezado crear pendientes hechos por mí con este material, quería hacer algo a nivel local y me encargo de todo, diseño, elaboración, promoción, comunicación y envíos.

El nombre de la marca es ‘Vargas Lemos’ porque desde hace tiempo me gustaría cambiar mis apellidos por los segundos apellidos de mis padres, pero es un lío, así que decidí utilizar los apellidos para mi nombre profesional y el nombre de mi marca.

¿Por qué has decidido utilizar la arcilla polimérica como materia prima para elaborar tus piezas?

De las cosas que veía en internet fue lo que más me gustó, hay arcillas de varios colores y las voy mezclando, me permite flexibilidad en mis diseños, además la diferencia con la arcilla normal es que se seca al horno. Aunque el primer día que la utilicé pensé que era un horror y se me rompía, cogiendo trucos de internet se me hizo más fácil, aprendí todo de forma autodidacta.

 

¿De qué forma te inspiras para realizar tus diseños?

Utilizo Pinterest como forma de inspiración e internet. Busco la inspiración en todo, por ejemplo, cuando salgo a pasear a mi perro observo lo que tengo alrededor, mezclo las cosas que me van viniendo, no cojo una temática específica. Mis diseños son únicos, no los repito, el que primero lo pide es el que se lo queda.


¿Qué objetivos tienes para la marca ‘Vargas Lemos’?

Mi idea es sacar ropa también, estoy calcetando, creando prendas para el verano: tops, vestidos, faldas... Quiero que mi proyecto siga creciendo, me apetece ir trabajando poco a poco y ver resultados, ver que progresa. A medida que vaya creciendo iré marcando mis propios objetivos, me gustaría colaborar también con alguna protectora de animales o hacer una colección cuya parte de los beneficios sean destinados al cáncer de mama, pero claro, son objetivos a largo plazo. Ahora mismo es algo informal, pero si tengo la oportunidad por supuesto que me gustaría profesionalizarlo.

 

Por qué utilizas exclusivamente una red social, en este caso Instagram, como espacio para tu negocio?

Pues decidí abrir la cuenta de Instagram exclusiva para la marca porque es la red social que más controlo y al tener en mi cuenta personal ya un número de seguidores me ha servido para remitirlos a la cuenta de ‘Vargas Lemos’. Me fue bastante bien desde que abrí la cuenta, hice un sorteo para que la gente me conociera y visitase la cuenta de la marca y participaron más de 100 personas. Para la gestión con los clientes es sencillo, me pueden hablar directamente por mensaje para realizar los pedidos y puedo enviarles fotos de algún producto en específico si lo necesitan, la verdad que para un comercio pequeño me parece muy cómodo.

¿Crees que las redes sociales pueden ser más útiles que otros medios como páginas web, buzoneo y demás métodos para la promoción de un pequeño negocio?

 

 

Yo creo que sí. Son plataformas que te ayudan a darte a conocer y dentro de las redes sociales hay muchísima gente. De otra forma tendría que ir casa por casa para promocionarme, mientras que lo que gasto con las redes sociales es mi tiempo y ya. Las redes sociales, en este caso Instagram, tiene varios métodos de comunicación, las historias, los ‘reels’, las fotos... Es más fácil dar a conocer tu producto en una red social que en una página web por ejemplo, ya de primeras es más difícil crearla a no ser que pagues a alguien y también pagar por tener un buen posicionamiento en la red, además la gente no suele entrar en páginas web que no conoce pero si es más común que lo hagan en perfiles de redes sociales.

 

 

Photocall da mán do alumnadx de 2º de Tapicería

Dende o Nadal, visteis unhas enormes alas polo centro?

Este fermosos photocall feito polo alumnadx de 2º de fp básica de Tapicería e Cortinaxe.

Estas alas simbolizan o renacer e fortaleza.

"As para que os quero"

 

 

Este son algunxs alumnxs, de este grupo.

Este é o logo de 2º de tapicería e cortinaxe.

E logo, os atravedes a sacaros unha foto?

O alumnado de segundo de confección e moda... traballa a pel!

No módulo de confección a medida de segundo de Confección e Moda, estiveron a traballar a pel. Non digades que non é unha autentica maravilla os artigos que difexon?

 

Non só a moda se ve, tamén se escoita!

 

Nos últimos anos a cantidade de podcast aumentou  considerablemente.

 

Pero… qué é un podcast?

 

É unha publicación de carácter dixital e periódica, en formato de audio ou vídeo e que se pode descargar da internet ou escoitar en liña. Basicamente, trátase dunha especie de programa de radio personalizable e descargable que pode montarse nunha páxina web, nun blogue ou en todo tipo de plataformas para que estea ao dispor dos usuarios e/ou seguidores.

 

Hoxe os deixamos tres recomendacións:

 

-          El vestido de cenicienta no se hizo en un día

 

Dirigido por Andrea Lopez, diseñadora de moda y patronista. Actualmente directora de la academia de patronaje y costura online PatternCos.  Cada semana sube un episodio entrevistando a personas relacionadas con este mundo.

 

https://patterncos.com/podcast/

 

 

 

-          Textilianas, tertulias de moda

 

 

 

Comandado por Igone Cabrerizo & Maite Quintana deseñadoras de moda, e emiten episodio cada 15 días.
Textilianas xorde pola súa propia necesidade. Plenamente mergulladas no plan de negocio e todo o que ésto supón, chegou un momento que pese a súa experiencia profesional, sentían invadidas polas súas dúbidas. E preguntáronse como o farán os demais? Saben que non son as únicas que lles invaden esas dúbidas. Coa escusa do podcast teñen a oportunidade de aclarar todas esas dúbidas. Convidan a profesionais con longa experiencia no sector, para que conten como empezaron e todo o que aprenderon no seu percorrido. Doutra banda, tamén convidan a deseñadores emerxentes, para que nos falen dos seus propios proxectos.

 

https://textilianas.com/

 

 

 

-          La moda que nos parió

 

É un podcast semanal e unha web de contidos que nacen para dar voz ao cambio que o mundo da moda está a experimentar. Esta industria foi durante anos parte do problema, e en LMQNP apostamos porque finalmente sexa parte da solución. O seu obxectivo é abrir conversacións sobre temas que interesan á comunidade moda á que pertencemos: ética, diversidade, cultura, tecnoloxía, educación… e que actualmente están a definir a conversación a nivel mundial

 

https://lamodaquenospario.com/

 

 

 

Tapicería Antonio Rosales

 ANTONIO ROSALES 

Es una empresa familiar fundada en 1909 que posee una amplia tradición en tapicería y trabajo con los tejidos.

 

 

Esta empresa está vinculada con el centro, ya que acoge a alumnos en prácticas de la fp básica de tapicería y cortinaje.

 

Actualmente, a cambiado su localización a calle Pedro Alvarado nº3 en Vigo

Desde sus comienzos hasta la actualidad han ido evolucionando tanto en los medios tecnológicos como en la experiencia de su personal, teniendo en cuenta siempre el espíritu emprendedor, dinámico e innovador que busca siempre ir un paso por delante para darles el mejor servicio a sus clientes.

 

Esto se observa en la evolución de su trabajo a lo largo de estos años. En la actualidad además de tapizado también realizan confección de cortinas, colchas, alfombras, muebles a medida,... y todo lo necesario para la decoración de nuestra vivienda.

 

Confeccionan articulos para hogar tales como: colchas, cortinas, estores, cortinas tecnológicas (screen),… además de tapizado de sillas, sofás, tresillos, butacas,..

 

Disponen de una amplia variedad de telas y tejidos de las mejores marcas del mercado de entre los cuales sus clientes podrán hacer su elección.

 

Además cuentan con un equipo de profesionales que asesoran a sus clientes en su elección y cuidando hasta el último detalle de la confección para así ofrecernos un producto de calidad.

 

Se puede  encontrar desde cortinas enrollables, venecianas, plisadas, panel japonés, verticales,… y las denominadas cortinas tecnológicas.

 

 

 Logo
Logo
 

Logo

Logo
Logo
Logo
Logo 
  Logo