A pastelaría d´Carlo.

Celebrouse as xornadas de Eduemprede no Cifp. Manuel Antonio. A Pastelaría d´Carlo, situada en Porriño é un exemplo de emprendemento, baixo a Dirección de Rosalía Alonso, exalumna do Ciclo Medio de Industrias Alimentarias.

Compartíu con o alumnado a súa experiencia dende que saíu do centro e a súa idea de montar a empresa que agora rexenta.

ACTIVIDADE EXTARESCOLAR "XANTAR OURENSE"

O alumnado de Industrias Alimentarias visitou a Feria Xantar , na que degustaron produtos dóces e salados  de diferentes comarcas de Galiza , Portugal e Países Latinos, entre eles o País convidado Brasil.

Servicio de Self e Carta (II parte)

A colaboración entre o alumnado de 2º CM B de Panadería,no módulo de Sobremesas en Restauración, baixo a dirección do Profesor David Cuñarro, con o alumnado de 1º CM A, coa Profesora Mayte Lozano,no módulo de Procesos Básicos de Pastelaría e Repostaría, dan coma resultado o Servicio de Postres que se realizan todos os Luns.

Operación San Valentín

O alumnado de 1º Cm de Panadaría, Repostaría e Confeitaría realizou galletas coa temática de San Valentín.

PASTELARÍA FRANCESA MAMÁ FRAMBOISE

Mamá Framboise ofrece un abanico de sensaciones que te al

CAMPAÑA SAN VALENTÍN II

O Alumnado de 1º CM de panadaría realizou a campaña de San Valentín coas Tartas Fondant e Paquetería.

CAMPAÑA SAN VALENTÍN

O ALUMNADO DE 1º CM DE PANADARÍA, REALIZOU AS TARTAS DE FONDANT COA TEMÁTICA DE SAN VALENTÍN E A PAQUETERÍA.

« Novembro 2019 »
LunMarMérXovVenSábDom