CLASE MAXISTRAL DE XEADOS

Realizouse unha clase maxistral de xeados para o alumando de 2º Ciclo Medio de Panadaría, Confeitaría e Repostaría con o Maestro Gilberto Silva da empresa IRCA JOYGELATO.

Módulo de Ecoe

No módulo de ECOE, o alumnado de 2º Ciclo Medio de Industrias Alimentarias realizou todo tipo de galletas e gominolas.

SERVICIO DE SELF E CARTA

O alumando de Industrias Alimentarias colabora no servicio de Self e Carta.

O dúo que colabora e o alumnado de  2ºCM B e 1ºCM A

TARTAS TEMÁTICAS

O  alumnado de 1º CM de Industrias Alimentarias comeza a realizar tartas de fondant para cumpreanos!

XORNADA EMPRENDE

O PAN

Apunta esta data no calendario e reserva o día; chega a V Semana Gastrocultural EFA A Cancela cun programa completísimo cheo de propostas de aprendizaxe e grandes nomes de profesionais que fixeron e fan cada día do pan un GRAN produto:

Sustituto do ovo nas receitas

Nas receitas podemos sustituir o ovo por os seguintes ingredientes.

¿Podemos sustituir una materia prima por otra con menos aporte calórico?

Presentamos una tabla gráfica con materias primas que se pueden sustituir por otras con menos valor calórico.

CONCURSO SKILLS DE PANADARÍA 2018

IAGO VILA  é alumno do CIFP. MANUEL ANTONIO, matriculado en 2ºCurso do Ciclo Medio de Panadaría, Repostaría e Confeitaría. Participou no concurso de  Panadaría Skilss 2018.