CELEBRACIÓN DO DÍA DA INMUNOLOXÍA

GRAZAS Á COLABORACIÓN PARA O EVENTO DO " DÍA DA INMUNOLOXÍA" COA COORDINACIÓN DAS PROFESORAS MIRIAN RODRIGUEZ E SONIA CABANAS ,O PROFESORADO DO DEPARTAMENTO DE INDUSTRIAS ALIMENTARIAS E O PROFESOR DE SERVICIOS XOSÉ MANUEL COUSILLAS, MAIS O ALUMNADO DOS CICLOS MEDIOS DE PANADARÍA E SERVIZOS, REALIZÁRONSE AS COFERENCIAS, COA

MASTER CLASS DE BOMBONES

O PASADO 25 DE ABRIL O CIFP.

MONAS DE PASCOA

Cómo ven sendo habitual, nas clases de ECOE, co profesor Xosé Manuel Varela, o alumnado na época de Pascoa presenta as súas Monas de Pascoa feitas coas 3 variedades de chocolates( blanco, de leite e negro).

Celebración "Día internacional da Inmunoloxía".

Onte celebrouse no noso centro o "Día internacional da Inmunoloxía". Ao acto asistiu alumnado e profesorado do noso centro, das familias profesionais de Hostalaría e Turismo, Industrias Alimentarias e Sanidade, así como profesorado doutros centros de Vigo e da provincia de Pontevedra e persoas interesadas do tema.

Participaron como poñentes investigadores e profesores das Universidade de Vigo e de Santiago de Compostelae e a vicepresidenta da ACEGA.

« Novembro 2019 »
LunMarMérXovVenSábDom