A pastelaría d´Carlo.

Celebrouse as xornadas de Eduemprede no Cifp. Manuel Antonio. A Pastelaría d´Carlo, situada en Porriño é un exemplo de emprendemento, baixo a Dirección de Rosalía Alonso, exalumna do Ciclo Medio de Industrias Alimentarias.

Compartíu con o alumnado a súa experiencia dende que saíu do centro e a súa idea de montar a empresa que agora rexenta.

Grazas a responsable da organización de Eduemprende, Elena Otero, profesora de Formación e Orientación Laboral, a xornada foi exitosa.

ACTIVIDADE EXTARESCOLAR "XANTAR OURENSE"

O alumnado de Industrias Alimentarias visitou a Feria Xantar , na que degustaron produtos dóces e salados  de diferentes comarcas de Galiza , Portugal e Países Latinos, entre eles o País convidado Brasil.

Servicio de Self e Carta (II parte)

A colaboración entre o alumnado de 2º CM B de Panadería,no módulo de Sobremesas en Restauración, baixo a dirección do Profesor David Cuñarro, con o alumnado de 1º CM A, coa Profesora Mayte Lozano,no módulo de Procesos Básicos de Pastelaría e Repostaría, dan coma resultado o Servicio de Postres que se realizan todos os Luns.

Operación San Valentín

O alumnado de 1º Cm de Panadaría, Repostaría e Confeitaría realizou galletas coa temática de San Valentín.

Panadería, Pastelería, Catering & Café

PANADERÍA, PASTELERÍA, CATERING & CAFÉ

El Trigal panadería pastelería el oficio nos viene de familia. Generaciones enteras hemos crecido entre hornos de leña, harina, frutas, chocolate y azúcar. Hemos aprendido que cada cosa necesita su tiempo y que para poder disfrutar de un buen pan este debe amasarse con mimo, dejar que fermente lentamente para conseguir que su textura sea fina y esponjosa, cocerlo a fuego lento para obtener una corteza dorada y crujiente para conseguir un sabor único a pan pan.

En el Trigal cada día elaboramos, siguiendo los procesos tradicionales y seleccionando minuciosamente la materia prima con la que trabajamos, una gran variedad de panes y pasteles

para que aquellos que los prueben disfruten de los olores,

sabores y texturas de siempre.

PASTELARÍA FRANCESA MAMÁ FRAMBOISE

Mamá Framboise ofrece un abanico de sensaciones que te aleja de la rutina diaria y hace que te sumerjas en un placer inigualable para todos tus sentidos.

Situdada en Madrid.

Es una Pastelería francesa reto- chic!

CAMPAÑA SAN VALENTÍN II

O Alumnado de 1º CM de panadaría realizou a campaña de San Valentín coas Tartas Fondant e Paquetería.

CAMPAÑA SAN VALENTÍN

O ALUMNADO DE 1º CM DE PANADARÍA, REALIZOU AS TARTAS DE FONDANT COA TEMÁTICA DE SAN VALENTÍN E A PAQUETERÍA.

CLASE MAXISTRAL DE XEADOS

Realizouse unha clase maxistral de xeados para o alumando de 2º Ciclo Medio de Panadaría, Confeitaría e Repostaría con o Maestro Gilberto Silva da empresa IRCA JOYGELATO.

Módulo de Ecoe

No módulo de ECOE, o alumnado de 2º Ciclo Medio de Industrias Alimentarias realizou todo tipo de galletas e gominolas.